۲۰۰ اصله نهال در عنبرآباد غرش شد

صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی بیش از ۲۰۰ اصله نهال در آبسردوئیه جنب کارخانه فرومنگنز بخش جبالبارز جنوبی غرس شد. به گزارش “فت فتو” صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد وجمعی از مسئولان بیش از ۲۰۰اصله نهال در  آبسردوئیه جنب کارخانه فرومنگنز بخش جبالبارز […]

صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی بیش از ۲۰۰ اصله نهال در آبسردوئیه جنب کارخانه فرومنگنز بخش جبالبارز جنوبی غرس شد.

به گزارش “فت فتو” صبح امروز به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد وجمعی از مسئولان بیش از ۲۰۰اصله نهال در  آبسردوئیه جنب کارخانه فرومنگنز بخش جبالبارز جنوبی غرس شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید بامری در حاشیه مراسم درختکاری به مناسبت ۱۵ اسفند، گفت: درختکاری و حفظ و نگهداری نعمات خداوند یکی از مسئولیت ها و وظایف همه انسانهاست و خداوند متعال به واسطه مهربانی خود این منابع ارزشمند را در اختیار ما قرار داده است.

وی عنوان کرد: خداوند متعال این منابع را در اختیار بشر قرار داده و هر آنچه انسان نیاز دارد، خداوند برای او در طبیعت قرار داده بنابراین نباید کفران نعمت کنیم و نعمات خدا را ضایع کنیم.

حجت الاسلام بامری با بیان اینکه هوای پاک، زمین سبز و محصولات کشاورزی برای حیات انسان ضروری است گفت: همه باید در زمینه محافظت از منابع طبیعی خود را مکلف بدانیم و برای شکرانه نعمات خداوند، اگر درختی داریم آن را حفظ کنیم و اگر نداریم، درختکاری انجام دهیم به ویژه درختان مثمر که دیگران بتوانند از آن بهره ببرند.

عبدالرضا سالاری رئیس منابع طبیعی عنبرآباد بیان کرد: امسال در هفته منابع طبیعی بیش از ۷ هزار اصله نهال در شهرستان توزیع و کاشت خواهد شد.

انتهای پیام/بهادری

 




۲۰۰ اصله نهال در عنبرآباد غرش شد

منبع:آرمـان
? ۲۰۰ اصله نهال در عنبرآباد غرش شد