۱۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان دارای ۲ معلول بم شد

فت فتو/کرمان رییس بهزیستی شهرستان بم گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان دارای دو معلول شهرستان بم شد. علیرضا اشرف زاده با اعلام این خبر با اشاره به تاریخچه نگاه‌های مختلف جوامع به افراد دارای معلولیت در گذشته و در دنیای معاصر گفت: آخرین و جدیدترین نگاه مسؤولان در سازمان‌های بین‌المللی […]

فت فتو/کرمان رییس بهزیستی شهرستان بم گفت: به مناسبت هفته بهزیستی ۱۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان دارای دو معلول شهرستان بم شد.

علیرضا اشرف زاده با اعلام این خبر با اشاره به تاریخچه نگاه‌های مختلف جوامع به افراد دارای معلولیت در گذشته و در دنیای معاصر گفت: آخرین و جدیدترین نگاه مسؤولان در سازمان‌های بین‌المللی نسبت به افراد دارای معلولیت نگاه مبتنی بر تلفیق اجتماعی است.

وی بیان کرد: در این نگاه، ورود و حضور افراد دارای معلولیت به جامعه آنقدر طبیعی، گسترده و راحت است که هیچ تفاوتی بین آنها با سایر افراد در جامعه احساس نمی‌شود و یک جامعه‌ی واحد به تصویر درمی‌آید.

اشرف زاده با اشاره افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی در بمافزود: ۳۹ قطعه زمین برای مددجویان دارای فرزند دو معلول به بالا در اختیار اداره بهزیستی قرار گرفت که
۱۸ مسکن از این تعداد تکمیل شده است.

رییس بهزیستی بم گفت: مابقی مسکن ها در حال ساخت است که قرار شد مابقی واحدها تا پایان اسفند سال جاری تحویل مددجویان شود.

اشرف زاده افزود: اعتبار هر واحد بیش از ۲۴۰ میلیون تومان می باشد که یکصد میلیون تومان از طریق تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۴۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض توسط بهزیستی پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: قیمت تمام شده این پروژه هابا توجه به تورم بالاتر محاسبه شده که امیدواریم با همکاری سایر ارگان ها بتوانیم این مسکن ها را کامل کنیم و در اختیار مددجویان قرار دهیم.
رییس بهزیستی بم اظهار کرد: همچنین ۵۰ قطعه زمین دیگر نیز از بنیاد مسکن و شهرسازی برای مددجویان دریافت کرده ایم که بعد از این پروژه، ساخت آن ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام




۱۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان دارای ۲ معلول بم شد

منبع: ایـسنا
? ۱۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان دارای ۲ معلول بم شد