۱۸ شهریور همایش پیاده روی در زرند برگزار خواهد شد

مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند گفت: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان برگزار خواهد شد. به گزارش فت فتو، حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند  از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر زرند خبر داد و گفت: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی […]

مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند گفت: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان برگزار خواهد شد.

به گزارش فت فتو، حامد اسلامیت مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر زرند  از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهر زرند خبر داد و گفت: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان برگزار خواهد شد.

 
اسلامیت با اشاره به تاثیر ورزش در سلامت جسم و روان و اهمیت آن در کاهش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم کمیسیون ورزشی شورای شهر ، تشویق شهروندان و جوانان به مقوله ورزش می باشد. 
 
وی افزود: این همایش با همکاری کمیسیون ورزش شورای شهر ، شهرداری  و فرمانداری ؛ روز جمعه ۱۸ شهریور ماه از میدان ۲۲ بهمن آغاز و تا بوستان شهداء ادامه خواهد داشت. 
 
مسئول کمیسیون ورزشی شورای شهر  ضمن  تقدیر و تشکر از کارشناسان و نخبگان کمیسیون که در مسیر ورزش یاریگر کمیسیون ورزشی بودند، از شهروندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت : در پایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد . 
 
انتهای پیام/قنبرزهی




۱۸ شهریور همایش پیاده روی در زرند برگزار خواهد شد

منبع:آرمـان
? ۱۸ شهریور همایش پیاده روی در زرند برگزار خواهد شد