۱۸ تن سیمان خارج از شبکه در بافت توقیف شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی بافت از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۶۰ کیسه سیمان خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود بیدشکی در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی بافت از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۶۰ کیسه سیمان خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ محمود بیدشکی در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بافت مبنی بر اقدام به توزیع تعدادی سیمان خارج از شبکه توسط یک واحد صنفی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی ادامه داد: ماموران به همراه نماینده اداره صمت در بازدید از یک دستگاه کامیون پارک شده در این واحد صنفی۳۶۰ کیسه سیمان خارج از شبکه توزیع کشف و در ادامه کارشناسان ارزش آن ها را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به دستگیری  یک متهم در این رابطه بیان کرد: اقدامات اینچنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم است و پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیانبار قاچاق یا احتکار کالاهای مورد نیاز مردم مبارزه می‌کند.




۱۸ تن سیمان خارج از شبکه در بافت توقیف شد

منبع:ایرنـا
? ۱۸ تن سیمان خارج از شبکه در بافت توقیف شد