۱۸۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان کرمان فعال است

کرمان – معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزار و ۸۰۰ مدرسه به عنوان پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت‌الاسلام سیداصغر سادات‌حسینی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش […]

کرمان – معاون آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هزار و ۸۰۰ مدرسه به عنوان پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حجت‌الاسلام سیداصغر سادات‌حسینی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، ورزشی، علمی و آموزشی، اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد این برنامه‌ها برای دانش‌آموزان رایگان است و ۲۰ درصد مابقی هم شهریه بسیار کمی برای آن مصوب شده است.

وی گفت: ۳۷ دارالقرآن در سراسر استان کرمان داریم که در ترم تابستان دانش آموزان را پذیرش می‌کنند که در هر شهرستان و منطقه حداقل یک دارالقرآن وجود دارد.

وی سپس با اشاره به اینکه ۶۵ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح استان مشغول غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: ۱۶ اردوگاه فعال در سراسر استان کرمان داریم که قرار است چیزی در حدود ۷۲ هزار نفر دانش آموز در طول تابستان در اردوهای یک روزه و دو روزه به این اردوگاه‌ها اعزام شوند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان بیش از هزار و ۸۰۰ مدرسه به عنوان پایگاه اوقات فراغت تعریف شده اند، افزود: ۴۵ کانون ورزشی و ۳۷ پژوهش‌سرا نیز در سطح استان در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعال است.

کد خبر ۵۸۱۶۴۴۲




۱۸۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان کرمان فعال است

منبع: مــهر
? ۱۸۰۰ پایگاه اوقات فراغت در استان کرمان فعال است