۱۶ طرح بهداشتی و عمرانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

کرمان – فت فتو – ۱۶ طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر با حضور استاندار کرمان در رفسنجان به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو، عصر شنبه با حضور علی زینی وند استاندار کرمان ۱۵ طرح با اعتبار دولتی بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال […]

کرمانفت فتو – ۱۶ طرح عمرانی و بهداشتی با اعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر
با حضور استاندار کرمان در رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو، عصر شنبه با حضور علی زینی وند استاندار کرمان ۱۵ طرح با اعتبار دولتی بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال شامل آسفالت و زیرسازی، بوستان و آرامستان و یک طرح خیرساز مرکز جامع خدمات سلامت سعادت آباد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در مجموع ۱۶ طرح با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان در آئین افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت سعادت آباد اظهار داشت: رفسنجان شهرستانی دارای ظرفیت‌ های مناسب و خوب از جمله مجتمع مس سرچشمه است.

علی زینی وند گفت: خیرین‌ رفسنجان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه رشد و توسعه این شهرستان و در ساخت مساجد و مدارس، دانشگاه ها و دیگر اماکن پیشتاز بوده اند.

استاندار کرمان تصریح کرد: مسائل و مشکلات رفسنجان با وجود فرماندار و شهردار که هر کدام تیم‌ های با تجربه ای را انتخاب کرده اند در آینده رفع خواهد شد و این شهرستان نیاز به تغییر و تحول ظاهری و اساسی دارد.

وی با اشاره به اینکه متوسط تولید در هر هکتار باغ پسته در دنیا ۴.۵ تن است که در آمریکا این امر محقق شده است خاطرنشان کرد: امّا در رفسنجان کشاورزانی وجود دارند که در یک هکتار میانگین ۱۴ تن محصول پسته را برداشت می کنند که در دنیا قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی سعادت آباد رفسنجان نیز در این  آئین گفت: عملیات احداث مرکز جامع خدمات سلامت در سعادت آباد از سال ۹۶ آغاز و برای آن  ۲۵ میلیارد تومان از سوی خانواده خیر آقای قاسم‌ علیزاده تامین  شده است.

۱۶ طرح بهداشتی و عمرانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

محمدعلی غلامی نژاد بیان کرد: این  مرکز در زمینی به وسعت بیش از ۵۰۰ متر مربع ساخته شده و دارای بخش های مشاوره روانشناسی، تغذیه، مامایی، دندانپزشکی، پزشک عمومی و غیره است.

وی خاطرنشان کرد: قرار است بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب چهارهزار و ۸۰۰ خانوار در روستاهای عبدالله آباد، ناصریه، سعید آباد، شهرک هزار واحدی و کریم  آباد اولیا از خدمات  این مرکز بهره مند شوند.

در ادامه علی زینی وند استاندار کرمان از مجموعه آگاه ویژه بانوان در رفسنجان که در حال احداث است بازدید کرد؛ این مجموعه عام المنفعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری است که از چند سال قبل با اعتبار پیش بینی شده ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی خانواده آگاه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع در حال ساخت است.

۱۶ طرح بهداشتی و عمرانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

در ادامه این سفر  زینی وند با مادر شهیدان عبدالله و محمد باقریان در علی آباد انقلاب رفسنجان دیدار کرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال استان کرمان قرار دارد.




۱۶ طرح بهداشتی و عمرانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید

منبع: ایرنـا
? ۱۶ طرح بهداشتی و عمرانی در رفسنجان به بهره‌برداری رسید