۱۶۶ مورد آسیب دیدگی در حوادث چهارشنبه سوری

به گزارش نذیر کرمان،جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان شهید مطهری با اعلام آمار آسیب دیدگان شب چهارشنبه سوری گفت: تا کنون ۱۶۶ مورد آسیب دیدگی در روز چهارشنبه گزارش شده است که ۸۲ مورد آن توسط عوامل اورژانس منتقل شدند و ۷۷ مورد خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند. وی […]

به گزارش نذیر کرمان،جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور با حضور در بیمارستان شهید مطهری با اعلام آمار آسیب دیدگان شب چهارشنبه سوری گفت: تا کنون ۱۶۶ مورد آسیب دیدگی در روز چهارشنبه گزارش شده است که ۸۲ مورد آن توسط عوامل اورژانس منتقل شدند و ۷۷ مورد خودشان به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی گفت: یک مورد فوتی، ۸ قطع عضو، ۵۲ آسیب دیدگی از ناحیه چشم و ۷۳ مورد سوختگی ناشی از آتش سوزی مواد محترقه اتفاقات ناگوار امروز ۲۳ اسفند ماه تا کنون بوده است.

میعادفر با امیدواری نسبت به اینکه این آمار افزایش پیدا نکند از خانواده‌ها خواست تا در کنار فرزندانشان باشند و فضایی شاد را با هم بگذرانند.

وی افزود: متأسفانه استفاده از مواد محترقه روز به روز جدیدتر می‌شود و خیلی از آنها از نظر صوتی آسیب‌های زیادی به وجود می‌آورند. بنابراین افرادی که مشکل قلبی دارند نیز دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/




۱۶۶ مورد آسیب دیدگی در حوادث چهارشنبه سوری

منبع: بــرنا
? ۱۶۶ مورد آسیب دیدگی در حوادث چهارشنبه سوری