۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در سخنرانی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نمازجمعه گفت: هفته اول شهریورماه مصادف است با شهادت ۲ یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، […]

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: ۱۵ هزار و ۵۰ میلیارد ریال طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» از جیرفت، احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت در سخنرانی ظهر امروز قبل از خطبه‌های نمازجمعه گفت: هفته اول شهریورماه مصادف است با شهادت ۲ یار دیرین حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان رجایی و باهنر که در گرامیداشت این هفته طرح‌های کلان شهری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردانی بودند که جان خود را فدای نظام و اعتلای انقلاب اسلامی کردند و از شاخص‌های این دولت اطاعت محَض از ولایت فقیه و خدمت بی‌منت به مردم این دیار بود.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی کار را شروع کرد که در بسیاری از امور شاهد کاستی‌ها بود ولی با تکیه بر خداوند متعال و با رهنمودهای مقام معظّم رهبری مدظله العالی کار را با موفقیت شروع کرد.

بلندنظر اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم به دنبال رفع کمبودها و مشکلات جامعه است که تاکنون بحمدالله به خوبی توانسته است گام‌های استوار و خوبی را برای مردم جامعه بردارد.

فرماندار شهرستان جیرفت مطرح کرد: ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی ابراز کرد: مسئولان در بین مردم حضور پیدا کنند و مشکلات آنها را رفع و در جهت ایجاد تعامل بیشتر با کار جهادی کوشا و روزنه امیدا را برای مردم زنده نگه دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت افزود: در بحث اعتبارات شهرستان جیرفت دومین رتبه را بعد از کلان شهر کرمان دارا می‌باشد و این به نوبه خود یکی از افتخارات عملکردی این دولت است.

وی خطاب به مسئولین گفت: با حضور در روستاها و در میان مردم خدمات دولت و نظام را تشریح کنید و مشکلات آنها را تا حصول نتیجه بررسی کنید.

انتهای خبر/ امیری




۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

منبع:آرمـان
? ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود