۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمداستان نیاز است

پانزدهمین دوره جشن گلریزان شهرستان زرند بعد از ۲ سال، امروز مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن شهید سلیمانی اداره زندان زرند برگزار شد. مدیر ستاد دیه استان کرمان‌گفت: در کل استان ۱۵ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد نیاز است که از این مبلغ یک میلیارد تومان برای آزادی […]

پانزدهمین دوره جشن گلریزان شهرستان زرند بعد از ۲ سال، امروز مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن شهید سلیمانی اداره زندان زرند برگزار شد.

مدیر ستاد دیه استان کرمان‌گفت: در کل استان ۱۵ میلیارد تومان برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد نیاز است که از این مبلغ یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان شهرستان زرند نیاز است .

موسوی قوام می گوید:۱۲ زندانی مالی با بدهی ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در زندان زرند در انتظار کمک‌های سخاوتمندانه مردم هستند.

رئیس زندان زرند نیز دراین مراسم گفت: شهروندان می‌توانند برای مشارکت در این امر خیر، کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ ستاد دیه استان کرمان بانک ملی واریز کنند .

عامری با اشاره به تلاش برای افزایش صلح و سازش در زندان زرند در سال۱۴۰۰ گفت:  درسال گذشته موفق شدیم برای  ۶۰ مورد رضایت از شاکی بگیریم همچنین ۵۴زندانی نیز آزاد شده که   ۲۵ نفراز این افراد با کمک های خیرین آزاد شدند.

او گفت: در سال گذشته مبلغ کمک خیرین ۱۴۷ میلیون تومان بود و تعداد زندانیان آزاد شده با کمک ستاد دیه در این سال ۱۳ نفر با مبلغ ۷۹۶ میلیون تومان بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمداستان نیاز است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۱۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمداستان نیاز است