۱۵ مسجد در مناطق محروم جنوب کرمان مفروش شد

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان گفت: با حمایت بنیاد علوی ۱۵ باب مسجد در آستانه روز جهانی مساجد در مناطق محروم جازموریان با فرش سجاده‌ای مفروش شد. کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان از تحویل فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم شهرستان جازموریان خبر داد و اظهار […]

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان گفت: با حمایت بنیاد علوی ۱۵ باب مسجد در آستانه روز جهانی مساجد در مناطق محروم جازموریان با فرش سجاده‌ای مفروش شد.

کلثوم قدرتی دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار نذیر کرمان از تحویل فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم شهرستان جازموریان خبر داد و اظهار کرد: با حمایت و مساعدت بنیاد علوی و به همت نهادهای پیشرفت و آبادانی،‌ ۱۵ مسجد در مناطق محروم شهرستان‌ جازموریان مفروش شدند.

 
وی افزود: برای مفروش شدن این مساجد ۳ هزار و پانصد متر فرش سجاده‌ای توسط بنیاد علوی تأمین و نصب‌شده است که قدم مؤثری برای تجهیز مساجد است.
 
دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت جازموریان تصریح کرد: همه ۱۵ مسجد مفروش شده در روستاها محروم جازموریان قرار دارند.
 
قدرتی خاطر نشان کرد: بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد به‌عنوان خواستگاه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر هستند.
 
وی افزود: این برنامه با همکاری دفتر امام جمعه، نهاد آبادانی و  پیشرفت جازموریان و سازمان تبلیغات اسلامی جازموریان صورت گرفت.
شهرستان جازموریان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰۰ کیلومتری استان کرمان واقع شده است.
انتهای خبر/پورحیدر




۱۵ مسجد در مناطق محروم جنوب کرمان مفروش شد

منبع:آرمـان
? ۱۵ مسجد در مناطق محروم جنوب کرمان مفروش شد