۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در این استان و دستگیری یک متهم خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ “یداله حسن‌پور” افزود: در پی اعلام چند مورد خاموشی برق در شهر کرمان و […]

کرمان – فت فتو – رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در این استان و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ “یداله حسن‌پور” افزود: در پی اعلام چند مورد خاموشی برق در شهر کرمان و سرقت کابل و سیم، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، در روند پی جویی های پلیسی، به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن یک نفر در این سرقت ها دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عامل این سرقت ها را شناسایی و وی را در یک عملیات غافگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.

سرهنگ حسن‌پور تصریح کرد: متهم در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات  به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و تحویل اموال مسروقه به نمایندگان اداره حقوقی ادارات مربوطه یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می کند.




۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در کرمان کشف شد

منبع:ایرنـا
? ۱۵ فقره سرقت کابل برق و مخابرات در کرمان کشف شد