۱۵۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان شهربابک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از کشف ۱۵۸کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی« نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک، سرهنگ حسن عبدلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک از کشف ۱۵۸کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران ناجا و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی« نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهربابک، سرهنگ حسن عبدلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری از پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر از شهرهای همجوار به یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیری متهمان و کشف مواد در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. 

 
وی در ادامه افزود: در این راستا ماموران پلیس شهرستان با انجام ایست بازرسی در محور مورد نظر، خودروی حامل مواد مخدر را رویت و اقدام به تعقیب آن کردند که پس از تعقیب خودرو در یکی از خیابان‌های سطح شهر با عکس‌العمل سریع ماموران خودرو متوقف شد.
 
فرمانده انتظامی شهربابک خاطر نشان کرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن، مقدار ۱۵۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص سه متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف و جهت سیر مراحل قضایی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ شهربابک 




۱۵۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان شهربابک کشف شد

منبع:آرمـان
? ۱۵۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان شهربابک کشف شد