۱۵۷ پروژه برق‌رسانی در جنوب کرمان به بهره برداری رسید

کرمان – فت فتو – مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای جنوب استان کرمان گفت: ۱۵۷ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه فعالیت این شرکت در جنوب کرمان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد. عبدالوحید مهدوی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: ۲۹ روستا با […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای جنوب استان کرمان گفت: ۱۵۷ پروژه برق رسانی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه فعالیت این شرکت در جنوب کرمان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

عبدالوحید مهدوی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: ۲۹ روستا با ۴۱۲ خانوار در شهرستان‌های تحت پوشش شرکت توزیع برق جنوب کرمان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۸۲ میلیارد ریال برق رسانی شدند.

وی بیان کرد: توسعه و احداث شبکه‌های توزیع به منظور برق‌رسانی به بیش از هشت هزار و ۶۰۰ متقاضی فاقد برق با حجم ۱۵۹ دستگاه پست توزیع و با ظرفیت ۲۲ هزار کیلوولت آمپر و ۲۶۴ کیلومتر خط فشار متوسط و ضعیف و همچنین برق‌دار رسانی به ۶۰ حلقه چاه کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۹۳ میلیارد ریال در ۱۶ شهرستان زیر مجموعه این شرکت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای جنوب کرمان ادامه داد: همچنین اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع به منظور رفع افت ولتاژ در ۶۵ نقطه و قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع با تبدیل ۱۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگه‌دار نیز با سرمایه‌گذاری ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۲۰ میلیارد در راستای توسعه هوشمندسازی شبکه ۲۴ هزار و ۵۸۰ دستگاه کنتور هوشمند و رویت‌پذیر برای ۱۷ هزار و ۹۹ اشتراک  تعویض و نصب شد.

موحدی نیا بیان کرد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی تعداد ۲۴۲ پروژه کلنگ زنی بااعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان در حوزه شرکت توزیع جنوب برق کرمان کلنگ زنی و آغاز شد.

وی گفت: طرح برق‌رسانی به ۲۱ روستای فاقد برق با ۲۱۶ خانوار در شهرستان‌های تحت پوشش شرکت توزیع برق جنوب کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، تصریح کرد: پروژه‌های توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برای برق‌رسانی به ۱۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی فاقد برق با حجم ۴۰۰ دستگاه پست توزیع با ظرفیت ۵۲ هزار کیلوولت آمپر و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط و همچنین اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع به منظور رفع افت ولتاژ و قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع با تبدیل ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف مسی به کابل خودنگه‌دار، با بیش از ۶۹۰ میلیارد ریال نیز کلنگ زنی شد.

وی افزود: همچنین در راستای هوشمندسازی شبکه و کنترل‌پذیر کردن آن، طرح نصب تعداد ۸۷ هزار و ۶۱۰ کنتور هوشمند با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال طی هفته دولت آغاز شد.

شرکت توزیع برق جنوب کرمان وظیفه تامین و توزیع برق مشترکان ۱۶ شهرستان این استان را به عهده دارد.




۱۵۷ پروژه برق‌رسانی در جنوب کرمان به بهره برداری رسید

منبع: ایرنـا
? ۱۵۷ پروژه برق‌رسانی در جنوب کرمان به بهره برداری رسید