۱۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: به مناسبت ایام سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت هزار و ۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت که در […]

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: به مناسبت ایام سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت هزار و ۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت که در آخرین روز دهه مقاومت با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهید سلیمانی و اقشار مختلف مردمی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت سردار دل‌ها، اظهار داشت: هر چه که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد بیشتر به عمق نظامات فکری حاج قاسم پی می‌بریم و داغ حاج قاسم هر روز جانسوزتر و این داغ برای مردم ما هر روز تازه‌تر می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این ایام گفت: ستاد برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم از چند ماه پیش تشکیل شد و مردم برای برگزاری این سالگرد پیش‌قدم بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورا و امامین انقلاب اسلامی است، افزود: ترویج مکتب شهید سلیمانی در واقع ترویج مکتب اسلام و اهل‌بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه در این ایام مردم هم پای کار آمدند و با راه‌اندازی موکب‌هایی از سراسر کشور اقدام به پذیرایی از زائران حاج قاسم کردند، ادامه داد: دهه مقاومت از هشتم دی‌ماه در کرمان آغاز شد و در ایام دهه مقاومت، کرمان میزبان زائرانی از اقصی نقاط کشور بود.

نظری با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد، افزود: در هفت مسجد محوری در محلات کرمان نیز مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، حسینیه ثارالله، مصلی امام علی (ع) و بیت‌الزهرای حاج قاسم برگزار و استقبال بسیار خوبی هم از این برنامه‌ها شد، گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سیزدهم دی‌ماه سالروز شهادت حاج قاسم در کرمان اسکان داده شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان در این دهه روزانه میزبان حدود ۲۰ هزار زائر بود که همه آنها اسکان داده شدند، بیان کرد: مردم با حضور حماسی خود در پیاده‌روی ۱۳ دی‌ماه بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حاج قاسم پیمان بستند و شاهد حضور چند صد هزار نفری مردم بودیم که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/۵۱۱/




۱۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد

منبع: تسنــیم
? ۱۵۰۰ یادواره‌ شهدا در سراسر استان کرمان برگزار شد