۱۴ کامیون حامل کمک‌های مردم رودبار جنوب به زائران اربعین حسینی راهی کربلا شد

مسئول موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب گفت: کمک‌های اهدایی مردم رودبار جنوب جهت پذیرایی و خدمت رسانی به زائران حسینی در قالب موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در آستانه اربعین به کربلا اعزام شدند. به گزارش سرویس خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان از رودبار جنوب، در کنار خیل عظیمی که در محرم و صفر تلاش می‌کنند از طریق زیارت، […]

مسئول موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب گفت: کمک‌های اهدایی مردم رودبار جنوب جهت پذیرایی و خدمت رسانی به زائران حسینی در قالب موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در آستانه اربعین به کربلا اعزام شدند.

به گزارش سرویس خبرنگار اجتماعی نذیر کرمان از رودبار جنوب، در کنار خیل عظیمی که در محرم و صفر تلاش می‌کنند از طریق زیارت، ارادت و عشق خود را به حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام نشان دهند، عده‌ای هم هستند که سعی می‌کنند این عشق شورانگیز را با برپایی موکب و با خدمت به زوار سیدالشهداء علیه السلام به منصه ظهور برسانند.

 
موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان صیح امروز با هدف خدمت‌رسانی به زائران در اربعین حسینی در کربلا با استقبال فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، دادستان و جمعی از مسئولین راهی مرز و سپس کربلا شدند.
 
مسئول موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام در حاشیه اعزام کمک‌های اهدایی خيران و مردم شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازماندهی، اسکان و پذیرایی از برنامه‌های مهم ما در موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب در کربلاست. 
وی افزود: با توجه به اینکه امسال فضای بیشتری به ما اختصاص داده شده و ۷۵۰ متر مربع در اختیار موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار گرفته است؛ همه تلاش ما برای خدمات رسانی بیشتر به زائران است و برنامه داریم تا روزانه از هزار زائر پذیرایی کرده و اسکان و پشتیبانی را انجام دهیم.
مسئول موکب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام رودبار یادآور شد: اعزام کاروان خودرویی و کامیون‌های نذورات مردمی ما امروز با بدرقه مسئولان از گلزار شهدای گمنام به سمت مرز و سپس کربلا اعزام شدند.
 
سنجری از اعزام کاروان خودرویی و لجستیک موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام به کربلا خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده ۱۴ کامیون شامل نذورات مردمی و امکانات لجستیکی بوده که به کربلا اعزام شد.
وی با بیان اینکه موکب رودبار جنوب به مدت ۱۴ روز به زائران خدمت رسانی می‌کند، خاطر نشان کرد: این موکب از ۵ شهریور ماه در کربلای معلی به نشانی خیابان باب البغداد روبروی پمپ بنزین حی‌العباس انتهای کوچه
مستقر و آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است.
 
مسئول موکب اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام رودبار جنوب با اشاره به اينکه ما در موکب اسکان، وعده غذای صبحانه، ناهار و شام را در دستور کار داریم، عنوان کرد: روزانه با ۲هزار‌و ۵۰۰ پرس غذای گرم از زائران پذیرایی خواهیم کرد.
 
سنجری یادآور شد: در کنار ارائه خدمات اعلام شده تلاش داریم تا برنامه‌های فرهنگی سخنرانی و مداحی را همچون سنوات گذشته اجرایی کنیم تا در کنار زیارت بارگاه امام حسین(ع) از سخنرانی سخنرانان و مداحی مداحان در این ایام بهره‌مند شویم.
 
انتهای خبر/پورحیدر




۱۴ کامیون حامل کمک‌های مردم رودبار جنوب به زائران اربعین حسینی راهی کربلا شد

منبع:آرمـان
? ۱۴ کامیون حامل کمک‌های مردم رودبار جنوب به زائران اربعین حسینی راهی کربلا شد