۱۴ مردادماه؛ برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرمان

فت فتو/کرمان  عضو هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان از برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرمان خبر داد. اکبر اسماعیل زاده امروز ۱۳ مردادماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی (علیه السلام) فردا جمعه (۱۴ مردادماه) بعد از دعای پرفیض ندبه در مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان برگزار و […]

فت فتو/کرمان  عضو هیات امنای مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان از برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرمان خبر داد.

اکبر اسماعیل زاده امروز ۱۳ مردادماه با اعلام این مطلب اظهار کرد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی (علیه السلام) فردا جمعه (۱۴ مردادماه) بعد از دعای پرفیض ندبه در مهدیه مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان برگزار و پیش بینی می شود حدود ۸۰۰۰ کودک طبق روال سالهای گذشته در این همایش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه سالانه بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ کودک زیر یک سال در همایش شیرخوارگان حسینی کرمان ثبت نام می کنند گفت: امسال نیز این آیین با رعایت پروتکلف های بهداشتی برگزار می شود.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۶۵۰۰ نفر در این همایش نام نویسی کرده اند تصریح کرد: افراد می توانند برای دریافت لباس و تبرکی همایش شیرخوارگان حسینی از ساعت ۶ عصر امروز به مسجد صاحب الزمان (عج) کرمان مراجعه کنند.

عضو هیئت امنای مهدیه و مسجد مقدس صاحب الزمان (عج) کرمان آیین شیرخوارگان حسینی را صدای مظلومیت امام حسین در جهان دانست و گفت: این آیین پرچم مظلومیت امام حسین علیه السلام را بر افراشته است.

وی همایش شیرخوارگان حسینی را حرکتی جهانی معرفی کرد و گفت: این آیین فارغ از مرز، قومیت، نژاد و آیین و مذهب و در پنج قاره جهان و تحت عنوان پنج هزار مراسم در پنج هزار نقطه جهان برگزار می شود.

اسماعیل زاده گفت: مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) به عنوان برگزار کننده این همایش است و در حقیقت پرچم مظلومیت امام حسین را با محوریت علی اصغر (علیهماالسلام) به عنوان مظلوم ترین شهید کربلا برافراشته است.

وی گفت: این آیین در کرمان نیز در جوار مرقد سردار دلها برگزار می شود و نذرنامه ای در این آیین قرائت می شود که طی آن مادران، فرزندان خود را نذر قیام امام زمان (عج) خواهند کرد.

انتهای پیام




۱۴ مردادماه؛ برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرمان

منبع: ایـسنا
? ۱۴ مردادماه؛ برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در کرمان