۱۴ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری در کهنوج کشف شد

دادستان شهرستان کهنوج گفت: ۱۴ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری در کهنوج کشف شد و تعدادی فشنگ و چند دستگاه خودرو نیز توقیف شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج؛ امید رضایی گفت: انهدام سومین باند قاچاق سلاح و مهمات طی […]

دادستان شهرستان کهنوج گفت: ۱۴ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری در کهنوج کشف شد و تعدادی فشنگ و چند دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج؛ امید رضایی گفت: انهدام سومین باند قاچاق سلاح و مهمات طی یک ماه اخیر در جنوب استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خبر داد.
 

دادستان عمومی شهرستان کهنوج افزود: پس از انجام برخی اقدامات منسجم اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات قصد انتقال یک محموله سلاح را از مرزهای شرقی کشور به استان‌های کشور را دارند.
 
وی ادامه داد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم امنیتی قرار گرفت و  در یک عملیات دقیق باند فوق مورد ضربه ماموران در اداره اطلاعات در کهنوج قرار گرفت.
 
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: در این عملیات چهارده قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری و مقادیری فشنگ و چند دستگاه خودرو توقیف شده است.

انتهای خبر/ م.ق




۱۴ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری در کهنوج کشف شد

منبع:آرمـان
? ۱۴ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری در کهنوج کشف شد