۱۲ فروردین، روز فراموش نشدنی تاریخ انقلاب/ تجلی حمایت از مظلومان در روز قدس

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه رودبار جنوب گفت: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد. حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش در گفت‌وگو با نذیر کرمان ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، با اشاره به […]

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه رودبار جنوب گفت: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد.

حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش در گفت‌وگو با نذیر کرمان ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، با اشاره به حضور تاریخی مردم ایران پای صندوق‌های رای عنوان کرد: ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ از روزهای تاریخی و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی است که با رأی ۹۸.۲ درصدی مردم ایران برای همیشه در اذهان عمومی و تاریخ ایران و جهان ماندگار شد و امروز شاهد شکوفایی درخت انقلاب در سراسر دنیا هستیم که می‌طلبد این روز را برای فرزندان خود به خوبی روایت کنیم. 

وی بر لزوم جهاد تبیین نسبت به دستاوردهای اعتماد ماندگار مردم به نظام جمهوری اسلامی و آشنایی نسل جوان و دانش آموزان با این حرکت تاریخی تاکید کرد و افزود: صبحگاه ۱۲ فرودین اولین روز حکومت الله است، روزی که کنگره‌های قصر ۲۵۰۰ ساله رژیم طاغوت فرو ریخت و سرنگون شد و این نشانگر قدرت حضور مردم است که دشمنان همواره روی این مورد تمرکز دارند اگر چه تاکنون سرشان به سنگ خورده است .

امام جمعه رودبار جنوب حفظ وحدت و همدلی را برای تحکیم جمهوری اسلامی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران میسر نخواهد شد، مگر با وحدت و همدلی و تبعیت از ولی فقیه و حضور به موقع در صحنه‌هایی که نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن نیاز دارد.

افشارمنش با اشاره به اینکه حفظ نظام اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) از حفظ جان امام عصر (عج) اهمیتش بیشتر است، گفت: برای اینکه امام عصر (عج) نیز جانش را فدای اسلام می‌کند و این همان جمهوری اسلامی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت «جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم بماند دیگر حرم‌ها باقی خواهد ماند».

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با اعلام شعار سال خط و مسیر جامعه را مشخص کردند، افزود: حرکت و مسیرها باید به سوی آرمان‌ها تنظیم شود و قله‌ها را ببینیم و از آن نیرو و امید بگیریم.

افشارمنش با اشاره به اینکه در سخنان رهبری همچنان اولویت کشور اقتصاد است، گفت: به دلیل بیماری ساختاری و مزمن اقتصادمان و به‌خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمنان اولویت سخنان رهبری حل مشکلات اقتصادی است که تنها راه حل آن تولید و مشارکت مردم است.

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به وضعیت دردناک غزه و جنایات رژیم صهیونیستی از جمله قحطی و گرسنگی و جنایات علیه زنان و با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در هیچ واژه‌ای نمی‌گنجدبا تاکید به حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: اسرائیل، فسادکننده در امور مسلمین با حمایت آمریکا است و در روز قدس باید حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه را به رخ غاصبان بکشیم. 

امام جمعه رودبار  جنوب با بیان این مطلب که روز قدس را باید مهم بشماریم، افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز میعاد با مظلومان غزه و فلسطین است و در این روز همگان باید نشان دهند که در کنار مظلومان هستند.

وی همچنین با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، نگه داشتن حرمت این روزها را با توجه به همزمانی با نوروز و روز طبیعت مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم ما همیشه حرمت‌ها را پاس داشته‌اند لذا توصیه می‌کنم حرمت این ایام را نگه دارند و طبیعت گردی ۱۳ بدر را به روز عید فطر موکول کنند.

انتهای پیام




۱۲ فروردین، روز فراموش نشدنی تاریخ انقلاب/ تجلی حمایت از مظلومان در روز قدس

منبع: ایـسنا
? ۱۲ فروردین، روز فراموش نشدنی تاریخ انقلاب/ تجلی حمایت از مظلومان در روز قدس