۱۲۹ هزار و ۶۶۳ نفر در کرمان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان واکسن کرونای تزریق شده نوبت سوم در استان کرمان را ۱۲۹ هزار و ۶۶۳ دز اعلام کرد. به گزارش فت فتو، سعید صحبتی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان واکسن کرونای تزریق شده نوبت سوم در استان کرمان را ۱۲۹ هزار و ۶۶۳ دز اعلام کرد.

به گزارش فت فتو، سعید صحبتی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: موارد بستری قطعی در استان کرمان ۱۵۲ مورد است.

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۴۴ هزار و ۴۸ نفر اعلام و اظهار کرد: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ مورد است.

صحبتی بیان کرد: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر است.

وی سن فوتی‌ها را بین ۵۰ تا ۹۲ سال اعلام کرد و افزود: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان کرمان ۵ هزار و ۱۳۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان را ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۱۸۷ دوز، نوبت دوم یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۵۰ دوز و نوبت سوم را ۱۲۹ هزار و ۶۶۳ دوز اعلام کرد.

کد خبر ۵۳۸۲۰۵۳




۱۲۹ هزار و ۶۶۳ نفر در کرمان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند

منبع:مــهر
? ۱۲۹ هزار و ۶۶۳ نفر در کرمان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند