۱۲۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان زرند اهدا شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: به مناسبت شب یلدا ۱۲۰ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال به خانواده زندانیان زرند اهدا شده است. به گزارش نذیر کرمان، رضا یعقوبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اکرام خانواده زندانیان، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و در […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: به مناسبت شب یلدا ۱۲۰ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال به خانواده زندانیان زرند اهدا شده است.

به گزارش نذیر کرمان، رضا یعقوبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اکرام خانواده زندانیان، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه و در آستانه آیین سنتی شب یلدا، از سوی انجمن حمایت از زندانیان زرند ۱۲۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شده است.

یعقوبی یادآوری کرد: انجمن حمایت از زندانیان زرند، جهت رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده زندانیان از کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین نسبت به تهیه بسته کمک معیشتی اقدام می کند.

مدعی العموم زرند ادامه داد: این بسته حمایتی شامل اقلامی از قبیل: سبد غذایی، گوشت، مرغ و میوه است و بین اکثر زندانیان که از اقشار ضعیف جامعه هستند توزیع شد.

وی تاکید کرد: خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان به دلیل نبود سرپرست با مشکلات مادی و معنوی زیادی مواجه هستند که کمک هدفمند به آنها می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی در این قشر موثر واقع شود.

یعقوبی تصریح کرد: برچسب زنی و نگاه منفی شهروندان به خانواده زندانیان موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: هیچ خانواده‌ای نباید بخاطر زندانی شدن یکی از اعضای خود دچار آسیب و نگاه منفی جامعه شود.

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: این مساله با تلاش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان زرند به فرهنگ غالب تبدیل شده است.

وی ادامه داد: این موضوع با افزایش مشارکت خیرین در پویایی فعالیت های عام المنفعه انجمن نیز موثر بوده است.

یعقوبی در ادامه تاکید کرد: درآمد انجمن از محل فعالیت های اقتصادی اشتغال زا برای زندانیان و نیز حمایت خیرین حاصل می شود.

وی افزود: در این مسیر دادستان شهرستان نیز به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن نقش نظارتی دارد؛ از این رو و برای ایجاد شفافیت، اعتماد سازی، تغییر نگاه جامعه به خانواده زندانیان و در واقع ترغیب خیرین به حمایت بیشتر، اطلاع رسانی اقدامات انجمن به طور متناوب از طریق دادستانی انجام می شود.

این مقام قضایی گفت: همراهی مسئولان و خیرین همواره در رفع مشکلات خانواده زندانیان موثر بوده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تقویت اینگونه حمایت‌ها از به وجود آمدن کانون جرم احتمالی و بیشتر شدن چرخه جرم در شهرستان زرند جلوگیری شود.

یادآوری می شود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۸۰ بسته حمایتی با ارزشی قریب ۶۶۰ میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان در زرند اهدا شده است.

کد خبر ۵۹۷۱۵۷۷




۱۲۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان زرند اهدا شد

منبع: مــهر
? ۱۲۰ بسته حمایتی به خانواده زندانیان زرند اهدا شد