۱۲۰بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان توزیع شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و در دهه پایانی ماه صفر۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشارآسیب داده از کرونادر کوهبنان توزیع شد. به گزارش” فت فتو” در حاشیه این مراسم مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت های اصلی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله […]

همزمان با هفته دفاع مقدس و در دهه پایانی ماه صفر۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اقشارآسیب داده از کرونادر کوهبنان توزیع شد.

به گزارش” فت فتو” در حاشیه این مراسم مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت های اصلی سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در حوزه خدمات اجتماعی بحث کمک های مومنانه هست .
وی تاکید کرد: در شرایطی که با ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم و با توجه به وظیفه ای که کمیته حمایتی طرح شهید سلیمانی به عهده گروه های جهادی و سازمان بسیج سازندگی قرار داده  حمایت از خانواده های است که درگیر این ویروس شدند و تنگناهای معیشتی و اقتصادی که این ویروس به خانواده ها تحمیل کرده است.
جواد جلالی خاطر نشان کرد: امروز در کوهبنان در مجموعه سپاه شهرستان ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش شصت میلیون تومان در اختیار خانواده های درگیر با ویروس کرونا قرار داده می شود.
وی بیان داشت: این برنامه و رسالت تا ریشه کن شدن ویروس کرونا با قدرت و قوت ادامه دارد تا بخشی از خسارت های این ویروس که به سفره های مردم عزیز گذاشته جبران شود.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در زمان گسترش ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی در کشور به صورت عمومی اجرایی شد.
وی خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه در قالب سبد کالا معیشتی، پکیچ لوازم بهداشتی ، توزیع ماسک رایگان ، لوازم التحریر ، غذای گرم و…. تا امروز انجام شده است.
روح الله ابراهیمی بیان داشت: برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند تهیه جهیزیه، پرداخت قبوض آب و برق ، پرداخت حق بیمه و هزینه های درمانی نیز و…. در دستور کار قرار گرفت.
وی تصریح کرد: همگان باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک  و انجام واکسیناسیون به کادر درمان کمک‌کنیم تا هر چه زودتر این ویروس ریشه کن گردد و شاهد کاهش بستری و فوتی ها باشیم.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی




۱۲۰بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان توزیع شد

منبع:آرمـان
? ۱۲۰بسته معیشتی در شهرستان کوهبنان توزیع شد