۱۱ هکتار به محدوده شهری جیرفت اضافه شد

جیرفت- فت فتو- مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از الحاق بیش از ۱۱ هکتار زمین به محدوده شهری جیرفت با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی این اداره، کل، محمد ساردویی اظهار داشت: این زمین […]

جیرفت- فت فتو- مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان از الحاق بیش از ۱۱ هکتار زمین به محدوده شهری جیرفت با تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی این اداره، کل، محمد ساردویی اظهار داشت: این زمین ها برای  ساخت یکهزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این زمین ها علاوه بر واحدهای مسکونی قطعه هایی نیز برای کاربری های مذهبی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، فضای سبز و تجاری در نظرگرفته شده است.

ساردویی گفت: تصویب الحاق این میزان زمین به محدوده شهری جیرفت در نشست ویدیوکنفرانسی امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، دبیر این شورا و نیز مدیران عالی استان رخ داد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه به آخرین وضعیت ثبت نام در طرح  نهضت ملی مسکن نیز اشاره و تعداد کل ثبت نام شدگان این طرح را در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان (جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، رودبارجنوب، عنبرآباد، منوجان، فاریاب) بیش از ۲۴ هزار نفر اعلام کرد.

وی بیشترین میزان ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن منطقه جنوب کرمان را در جیرفت اعلام کرد و تعداد ثبت نام کنندگان در این شهرستان را ۱۴ هزار نفر برشمرد.




۱۱ هکتار به محدوده شهری جیرفت اضافه شد

منبع: ایرنـا
? ۱۱ هکتار به محدوده شهری جیرفت اضافه شد