۱۱ زندانی جرایم غیرعمد توسط خانواده خیر جیرفتی آزاد می شوند

کرمان- رییس زندان جیرفت گفت: خانواده خیّر جیرفتی هزینه‌های برگزاری یادبود پدر خود را به مبلغ چهار میلیارد ریال به آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد مالی اختصاص دادند. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا شریفی اظهار کرد: اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی در اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم یادبود پدر خود گام بزرگ و ماندگاری در ترویج فرهنگ […]

کرمان- رییس زندان جیرفت گفت: خانواده خیّر جیرفتی هزینه‌های برگزاری یادبود پدر خود را به مبلغ چهار میلیارد ریال به آزادی ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد مالی اختصاص دادند.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا شریفی اظهار کرد: اقدام خیرخواهانه خانواده جیرفتی در اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم یادبود پدر خود گام بزرگ و ماندگاری در ترویج فرهنگ جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و توجه به کار خیر بود.

وی افزود: با این اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه توسط خانواده مرحوم گیلانی پور، ١١ زندانی جرایم مالی، شامل یک زن و ۱۰ مرد از زندان آزاد خواهد شد.

شریفی تصریح کرد: این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام را شادی روح پدرشان، زنده یاد اصغر گیلانی پور و مشارکت در آزادی زندانیان جرایم مالی اعلام کردند که باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

رئیس زندان جیرفت گفت: زنده یاد اصغر گیلانی پور از اولین وکلای خوشنام شهرستان و مؤلف کتاب جیرفت در گذرگاه تاریخ بود، سال‌ها به عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیاتش، یک مدرسه را اهدا کرد.

وی ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده گیلانی پور اظهار کرد: اختصاص هزینه مراسم ختم و یادبود به کارهای خیر، باقیات‌الصالحات را در پی دارد که در ترویج فرهنگ خیر و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری تأثیر خواهد داشت.

کد خبر ۵۹۷۳۷۰۳




۱۱ زندانی جرایم غیرعمد توسط خانواده خیر جیرفتی آزاد می شوند

منبع: مــهر
? ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد توسط خانواده خیر جیرفتی آزاد می شوند