۱۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت هفته وحدت آزاد می شوند

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در هفته وحدت زمینه آزادی ۱۱ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان فراهم خواهد شد. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر ۱۸ مهرماه نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تلاش این ستاد […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در هفته وحدت زمینه آزادی ۱۱ نفر از مددجویان جرایم غیرعمد از زندان های استان کرمان فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی عصر ۱۸ مهرماه نشست هیئت امنای ستاد دیه استان کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه تلاش این ستاد در کمک به مددجویان جرائم غیرعمد شایسته تقدیر است، اظهار کرد: اصل تشکیل ستاد دیه با کمک های خیران و پیگیری های اعضاء برای کمک به افرادی است که به دلیل جرائم غیرعمد از جمله بدهی های مالی، تصادفات، مهریه و … وارد زندان می شوند و از پرداخت بدهی خود عاجز هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ستاد دیه وجود دارد و خیران و مجموعه های مختلف پای کار هستند، افزود: در معدود استان های کشور شاهد حضور نمایندگان ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در هیئت امنای ستاد دیه هستیم که این مهم در استان کرمان نیز محقق شده است.

حمیدی در ادامه تصریح کرد: در هفته وحدت زمینه آزادی ۱۱ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد از زندان های استان کرمان فراهم خواهد شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: در موضوع مهریه و ناتوانی زوج در پرداخت آن، با مراجعات متعددی روبه رو هستیم و می طلبد که ستاد دیه در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد و فرهنگسازی در این بخش، ورود جدی داشته باشد.

وی افزود: کار در حوزه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و پیشگیری از قوع این جرائم، از جنبه های مختلف ارزشمند است.

به گزارش فت فتو، در این جلسه از سوی مدیرکل زندان های استان کرمان اعلام شد: بیش از ۱۴ هزار نفر زندانی در استان وجود دارد که جرم ۶۰ درصد آنها مربوط به مواد مخدر است.

بنا به پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان کرمان، نماینده ولی فقیه در استان و به جمع هیئت امنای ستاد دیه پیوست.

انتهای پیام




۱۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت هفته وحدت آزاد می شوند

منبع: ایـسنا
? ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان به مناسبت هفته وحدت آزاد می شوند