۱۱۰ خانه برای محرومان در جنوب کرمان احداث می شود

کرمان – فرمانده سپاه استان تهران از احداث ۱۱۰ خانه برای محرومان در جنوب کرمان توسط سپاه محمد رسول الله خبر داد. به گزارش فت فتو، سردار حسن حسن زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازدیدی از طرح‌های عمرانی سپاه در مناطق سیل زده جنوب کرمان داشتیم و از نزدیک در جریان مشکلات […]

کرمان – فرمانده سپاه استان تهران از احداث ۱۱۰ خانه برای محرومان در جنوب کرمان توسط سپاه محمد رسول الله خبر داد.

به گزارش فت فتو، سردار حسن حسن زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازدیدی از طرح‌های عمرانی سپاه در مناطق سیل زده جنوب کرمان داشتیم و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل منطقه قرار گرفتیم.

وی افزود: از ابتدای سیل نیروهای سپاه محمد رسول الله در کنار مردم حضور داشتند و تلاش شد تا از مشکلات مردم کاسته شود اما امروز هم توافق شد که ۱۱۰ خانه برای مردم محروم در مناطق سیل زده احداث شود و در همین چارچوب اجرای شبکه آبرسانی به ۶۳ روستای فاقد آب شرب انجام می‌شود.

سردار حسن زاده گفت: همچنین قرار است تعداد بیشتری از گروه‌های جهادی و مردمی از استان تهران در این مناطق حضور یابند تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این مناطق را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: سپاه همیشه در کنار مردم به خصوص در مناطق محروم بوده است و افزایش خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی یکی از اهداف سپاه می‌باشد که با تمام توان در خدمت مردم مناطق جنوب استان کرمان هستیم.

وی گفت: این توفقی است که نصیب جهاد گران استان تهران شده است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: متأسفانه سیل خسارت‌های زیادی در جنوب کرمان به همراه داشته است که رفع این مشکلات به همدلی و همراهی همه دستگاه‌ها نیاز دارد.

کد خبر ۵۴۲۳۱۴۹




۱۱۰ خانه برای محرومان در جنوب کرمان احداث می شود

منبع: مــهر
? ۱۱۰ خانه برای محرومان در جنوب کرمان احداث می شود