۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال هر استان، متعلق به حوزه ایثارگران است

قاضی زاده هاشمی گفت: ۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال در هر استان متعلق به حوزه ایثارگران است و صندوق توسعه ملی، کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه ایثار و شهادت را حمایت می‌کند. جلسه هم اندیشی نخبگان و کارآفرینان خانواده شاهد و ایثارگر استان کرمان امروز با حضور  معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید […]

قاضی زاده هاشمی گفت: ۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال در هر استان متعلق به حوزه ایثارگران است و صندوق توسعه ملی، کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه ایثار و شهادت را حمایت می‌کند.

جلسه هم اندیشی نخبگان و کارآفرینان خانواده شاهد و ایثارگر استان کرمان امروز با حضور  معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور در کرمان برگزار شد.

حل مشکل جذب فرزندان شهداء و جانبازان در بدنه دولت و دانشگاه‌ها، توجه به ایده کارآفرینان، تسهیل اخذ تسهیلات اشتغال زایی، تسهیل دریافت مجوز ایجاد اشتغال از مهم ترین خواسته خانواده شهداء و ایثارگران در این جلسه بود.

قاضی زاده هاشمی در این جلسه گفت: بنیاد شهید وظیفه دارد از نخبگان حوزه ایثار و شهادت حمایت کند و عموم مسئولان در دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از خانواده شهداء و ایثارگران هستند.

او می گوید: ۱۰ درصد اعتبارات اشتغال در هر استان متعلق به حوزه ایثارگران است و صندوق توسعه ملی نیز کارآفرینان و صاحبان ایده در حوزه ایثار و شهادت را حمایت می کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جذب نیروی انسانی در بدنه دولت محدود شده و لازم است خانواده ایثارگران مدل‌های توسعه فناوری را پیگیری کنند.

فت فتو کرمان کرمان




۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال هر استان، متعلق به حوزه ایثارگران است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۱۰ درصد از اعتبارات اشتغال هر استان، متعلق به حوزه ایثارگران است