۱۰ تخت ان آی سی یو به بیمارستان کاشانی جیرفت اضافه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۱۰ تخت ان آی سی یو به تخت‌های بیمارستان کاشانی شهرستان جیرفت اضافه شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی‌اصغر خیرخواه در جلسه ظهرامروز سه‌شنبه شورای مدیران در محل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: فرصت […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۱۰ تخت ان آی سی یو به تخت‌های بیمارستان کاشانی شهرستان جیرفت اضافه شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ علی‌اصغر خیرخواه در جلسه ظهرامروز سه‌شنبه شورای مدیران در محل دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: فرصت مدیریت زینت دنیا و وسیله آزمایش انسان است.

 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با فعالیت خوب و اثرگذار بهترین عملکرد رقم خواهد خورد و در این موضوع کیفیت مهم و ارزشمند است.
 
وی ضمن قدردانی از خدمات خالصانه در حوزه سلامت بیان کرد: خدمات و اقدامات جهادگونه شما مدیران در این روزهای جنگ‌ترکیبی و تحریم‌های شدید جهاد فی‌سبیل‌الله است.
 
خیرخواه عنوان کرد: مدیریت در روزهای سخت و در دل بحران‌ها و خدمتگذاری بی‌منت کاری بزرگ است و باتوجه به‌اینکه اقدامات و عملکرد شما پای نظام نوشته می‌شود باید نیکوترین عملکرد را داشته باشید.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اهمیّت جهادتبیین در بیان خدمات نظام تصریح کرد: اگر جهاد تبیین باشد، شایعات رخ نمی‌دهد، مدیران باید در جهاد تبیین عملکرد یک مجموعه را بیان کنند، اگر شفافیت باشد، مردم به شایعات توجه نخواهند کرد.
 
خیرخواه در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در حوزه سلامت جنوب کرمان اظهار کرد: زحمات و خدمات‌جهادگران حوزه سلامت بر مردم منطقه پوشیده نیست و این عملکرد و رشادت‌ها در دوران کرونا گامی مهم در جهت سلامت مردم بود که همگی قدردان آن هستند و فراموش نمی‌شوند.
 
وی تصریح کرد: عملکرد یک مجموعه مهم است و در راه رسیدن به اهداف حوزه بهداشت و درمان درگیر حواشی نخواهد شد، هدف ما سلامت جامعه است.
 
خیرخواه عنوان کرد: صادقانه خدمت کنید و برای ظرفیت‌های موجود برنامه داشته باشید، رویکرد ما باید همدلی در ارائه خدمت باشد، نگاه منطقه‌ای نداشته باشیم و برای رفع مشکلات در صورت نیاز مدیران هر حوزه به کمک واحد دیگر بشتابند، امکانات و تجهیزات مختص یک شهر نیست.
 
وی با اشاره به روند ساخت پروژه‌های حوزه سلامت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر پروژه‌های زیادی در حال انجام هستند که از مهمترین آن بیمارستان‌های در حال احداث جیرفت، کهنوج و عنبرآباد هستند و با همه کمی‌وکاستی‌ها تلاش داریم تا پروژه‌ها با روند خوبی پیشرفت داشته باشند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به وضعیت اجرای پویش ملّی سلامت در حوزه دانشگاه گفت: تاکنون ۲۶۱ هزار نفر جمعیت هدف جنوب کرمان در پویش ملّی سلامت از نظر فشارخون و دیابت با هدف کم کردن هزینه‌های درمانی و ارائه آموزش‌های لازم غربال‌گری شده‌اند.
 
خیرخواه با اشاره به جذب ۵۳ متخصص طرحی طی سال‌جاری در منطقه ابراز کرد: تجهیزات ۱۰ تخت ان آی سی یو برای بیمارستان کاشانی خریداری شده و به زودی کلینیک دندانپزشکی و بخش ام ار ای بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج راه‌اندازی می‌شوند.
 
انتهای خبر/ امیری

منبع: دقیانوس




۱۰ تخت ان آی سی یو به بیمارستان کاشانی جیرفت اضافه شد

منبع:آرمـان
? ۱۰ تخت ان آی سی یو به بیمارستان کاشانی جیرفت اضافه شد