۱۰۱ نفر حادثه‌دیده در جاده‌های کرمان از ابتدای تعطیلات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه، ۱۰۱ نفر در جاده‌های استان دچار حادثه شدند. رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به این‌که  که جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات همراه مردم است، […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه، ۱۰۱ نفر در جاده‌های استان دچار حادثه شدند.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به این‌که  که جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات همراه مردم است، بیان کرد:  پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر در طول مسیر جاده‌ها و هم‌چنین در شهرها استان از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر این‌که ۴۱ پایگاه ثابت و موقت با حضور ۶۴۰ نفر امدادگر در طول جاده‌ها، حوادث را پوشش می‌دهند، توضیح داد: مرکز پاسخ‌گویی اضطراری جیرفت، هزار راین، سربیژن، جبالبارز، پل بهارآباد، دوراهی راین، اسکر، کشکوئیه، صاحب‌الزمان (عج)، خانه سرخ، پلیس‌راه انار، انار، لاستیک بارز، ابارق، بردسیر، شهید حاج‌قاسم سلیمانی، چاه قلعه، مرکز کنترل هماهنگی عملیات استان کرمان از جمله پایگاه‌هایی بوده‌اند که اسفندماه تا سوم فرودین ۱۴۰۳ حوادث را پشتیبانی کرده‌اند.

فلاح ادامه داد: یک مورد حادثه آتش‌سوزی و انفجار، ۹ مورد حادثه تصادف، انحراف از جاده، سقوط در دره، نفقودی و کوهسنتان هر یک از این حوادث یک مورد و ۱۱ مورد واژگونی تا کنون در جاده‌های استان کرمان رخ داده که توسط اعضای جمعیت هلال احمر برای امدادو نجات پوشش داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کل افراد حادثه‌دیده از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه را ۱۰۱ نفر اعلام کرد و گفت: از میان افرادی که تاکنون دچار حادثه شده‌اند، ۷۲ نفر مصدم شده‌اند و هشت نفر برای ادامه درمان توسط اعضای جمعیت هلال احمر انتقال یافته‌اند؛ ۹ به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند، ۱۲ نفر مصدمان رهاسازی شدند و متاسفانه  ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی با آرزوی مسافرتی بدون از حادثه برای همه مردم ایران، تاکید کرد: استراحت در بین راه توسط رانندگان و رفع خستگی می‌تواند در کاهش بروز حوادث جاده‌ای مؤثر باشد از این‌رو پست‌هایی در طول جاده قرار دارد و سعی‌شده تا راننده‌ها را پیاده و خانواده‌ها چند دقیقه‌ای استراحت کنند.

انتهای خبر/ پسند




۱۰۱ نفر حادثه‌دیده در جاده‌های کرمان از ابتدای تعطیلات

منبع:آرمـان
? ۱۰۱ نفر حادثه‌دیده در جاده‌های کرمان از ابتدای تعطیلات