یک واحد آموزشی در ماهان به بهره‌برداری رسید

کرمان – فت فتو – دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) در روستای لنگر از توابع ماهان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح شد. به گزارش فت فتو، دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) در روستای لنگر ماهان با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور […]

کرمان – فت فتو – دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) در روستای لنگر از توابع ماهان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیرساز حضرت خدیجه (س) در روستای لنگر ماهان با حضور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از خیران، فرهنگیان و مردم کرمان امروز (چهارشنبه) افتتاح شد.

این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای ۵۵۰ متر مربع در یک طبقه ساخته شده است.

برای ساخت این مدرسه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده که توسط خیر مدرسه‌ساز مجتبی علینقی پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این واحد آموزشی خیرساز در روستای لنگر از توابع بخش ماهان از خیرین مدرسه ساز به عنوان سرمایه اجتماعی کشور نام برد و گفت: این موضوع از آنچنان جایگاهی برخوردار است که در بیانیه گام دوم انقلاب در مشارکت سیاسی و اجتماعی، مشارکت خیریه به عنوان ضلع سوم معرفی شده است.
 
رضا رضایی خاطرنشان کرد: هر فعالیتی که در این مرز و بوم برای مردم و با کمک خیرین و نیکوکاران انجام شود موجب افتخار است و ما معتقدیم حضور ارزشمند و تلاش تحسین‌برانگیز خیرین عزیز در زمینه مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، برگ برنده و افتخار نظام تعلیم و تربیت کشور است.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است اظهار داشت: در زمینه مدرسه سازی در انقلاب اسلامی اقدامات بی نظیری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به فعالیت ۶ هزار و ۲۰ مدرسه در این استان تصریح کرد: در سفر ریاست محترم جمهوری به کرمان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان به منظور  تکمیل ۱۶۷ پروژه نیمه تمام آموزشی این استان اختصاص یافته است که طی سه سال آینده تمامی پروژه های آموزشی نیمه تمام تکمیل خواهند شد.

وی گفت: خیر مدرسه ساز «مجتبی علینقی» با ساخت ۲ مدرسه در روستای لنگر برای همیشه تاریخ در ذهن مردم و دانش آموزان ماندگار و جاودانه شد.




یک واحد آموزشی در ماهان به بهره‌برداری رسید

منبع: ایرنـا
? یک واحد آموزشی در ماهان به بهره‌برداری رسید