یک واحد آموزشی خیرساز در ریگان به بهره برداری رسید

کرمان – فت فتو – مدرسه ۶ کلاسه خیرساز پویش کرمان دانا امروز (سه شنبه) با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان افتتاح شد. به گزارش فت فتو، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، […]

کرمان – فت فتو – مدرسه ۶ کلاسه خیرساز پویش کرمان دانا امروز (سه شنبه) با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز (پویش کرمان دانا) با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و جمعی از مردم، خیران، مسئولان و دانش آموزان به همت خیر نیک اندیش “حمید عزت آبادی” در روستای حیدرآباد شهرستان ریگان افتتاح شد.

مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز (پویش کرمان دانا) با زیربنای ۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع در روستای حیدرآباد از توابع شهرستان ریگان افتتاح شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین کار خیر است، گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث این استان توسط خیران ساخته می شود.

احمد اسکندری نسب،  افزایش دانایی،  آگاهی و مبارزه با جهل و نادانی را مهمترین رسالت مدارس و فرهنگیان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدرسه سازی همیشه ماندگار و جاودانه خواهد بود.

اسکندری نسب با اشاره به کمبود فضای آموزشی استاندارد در برخی از مناطق کرمان گفت: از همکاری خیران در زمینه ساخت مدارس در مناطق محروم این استان استقبال می کنیم و در صورتی که خیران هزینه ۳۰ درصد مدارس را پرداخت کنند دولت ۷۰ درصد مابقی را پرداخت می کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: این واحد آموزشی خیرساز به همت اتاق بازرگانی استان کرمان ساخته شده است.

عباس محمدی تبار تصریح کرد: واحد آموزشی خیر ساز ریگام با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی بیان داشت: با افتتاح این واحد آموزشی ۱۲۰ دانش آموز از مزایای مکان آموزشی استاندارد برخوردار شدند.

۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی ریگان مشغول به تحصیل هستند.

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.




یک واحد آموزشی خیرساز در ریگان به بهره برداری رسید

منبع:ایرنـا
? یک واحد آموزشی خیرساز در ریگان به بهره برداری رسید