یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد

رضا یعقوبی از بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند، از  بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین […]

رضا یعقوبی از بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند، از  بازداشت یکی از عوامل اصلی و تحت تعقیب قرار گرفتن دو متهم دیگر در خصوص نزاع ظهر امروز دراین شهرستان خبر داد و گفت:این نزاع درپی اختلافات شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با ناآرامی های اخیر ندارد. 

رضا یعقوبی  در خصوص تیراندازی حادث شده در یکی از خیابان های شهرستان زرند اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی ایجاد شده فی مابین سه نفر از اراذل و اوباش،در پی اختلافات قبلی،یکی از متهمان به قصد تیراندازی به طرف مقابل، اقدام به  شلیک می نماید که گلوله به شخصی که رهگذر  بوده برخورد و موجب بروز صدمات شدید به  این شهروند زرندی می گردد .

این مقام قضایی بیان کرد:تمامی عوامل و مشارکت کنندگان دراین  نزاع مورد شناسایی قرار گرفته اند و  یک نفر بازداشت و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سایرمتهمان صادر گردیده است .

یعقوبی خاطرنشان ساخت:خوشبختانه  مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان زرند طی روزهای اخیر هیچگونه همراهی با اغتششاش گران و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه  نداشته اند و همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بوده اند که جای قدردانی دارد.

  وی هشدار داد: دستگاه قضایی بدون اغماض با کسانی که نظم و امنیت جامعه را به مخاطره می اندازند برخورد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: از شهروندان گرامی نیز تقاضا داریم در برخورد با هرگونه ناملایمت خویشتنداری  نمایند و استفاده از ابزار قانون بجای برخورد شخصی پیش گیرند
وی در پایان تاکید کرد:حمل و استفاده از سلاح گرم و سرد جرم محسوب می شود.

انتهای پیام / قنبرزهی 




یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد

منبع:آرمـان
? یکی از عوامل نزاع امروز زرند دستگیر شد