یکی از رسالت های بسیج دانشجویی، کادر سازی و تربیت نیروهای مومن و جهادی برای انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد از اعزام سه تیم تخصصی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم زهکلوت و منوجان خبر داد . به گزارش فت فتواز کرمان، مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد از اعزام سه  تیم   تخصصی   در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم زهکلوت و منوجان  خبر داد .علی محمد محمدی با بیان […]

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد از اعزام سه تیم تخصصی در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم زهکلوت و منوجان خبر داد .

به گزارش فت فتواز کرمان،

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد از اعزام سه  تیم   تخصصی   در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم زهکلوت و منوجان  خبر داد .
علی محمد محمدی با بیان استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی برای خدمت به مردم مناطق محروم خاطر نشان کرد : با شروع تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۱سه تیم تخصصی پزشکی ، عمرانی و فرهنگی  به مناطق کم برخوردار جنوب استان اعزام شد .
وی با بیان خدمات تیم پزشکی در این اردوی جهادی گفت : در فعالیت‌های پزشکی به بحث کرونا و لزوم واکسیناسیون افراد توجه ویژه ای خواهد شد .
مسئول بسیج دانشجویی جیرفت و عنبرآباد در پایان با بیان تاکید مقام معظم رهبری بر حضور نخبگان در اردوهای جهادی یاد آور شد : یکی از رسالت های بسیج دانشجویی، کادر سازی و تربیت نیروهای مومن و جهادی برای انقلاب است و یکی از بهترین راههای تربیت این نیروها حضور آنها در اردوهای جهادی و خدمت به مردم مناطق محروم می باشد .




یکی از رسالت های بسیج دانشجویی، کادر سازی و تربیت نیروهای مومن و جهادی برای انقلاب است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? یکی از رسالت های بسیج دانشجویی، کادر سازی و تربیت نیروهای مومن و جهادی برای انقلاب است