یکی از خصوصیات حاج قاسم بن بست شکنی بود

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یکی از خصوصیات حاج قاسم خلاقیت و بن بست شکنی بود. به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری ظهر پنجشنبه در گردهمایی اصحاب علم، فرهنگ و هنر کرمان در محل مصلی کرمان گفت: شهید سلیمانی معتقد بود مدیر باید از دل بحران خلاقیت ایجاد کند، بحران را […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یکی از خصوصیات حاج قاسم خلاقیت و بن بست شکنی بود.

به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری ظهر پنجشنبه در گردهمایی اصحاب علم، فرهنگ و هنر کرمان در محل مصلی کرمان گفت: شهید سلیمانی معتقد بود مدیر باید از دل بحران خلاقیت ایجاد کند، بحران را دور بزند و سرکوب کند و یکی از خصوصیات حاج قاسم بن بست شکنی بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: نبوغ و هوشمندی حاج قاسم در دفاع مقدس، در امنیت جنوبشرق کشور و در جبهه مقاومت همواره نمایان بود و دشمن هم به این موضوع اعتراف دارد.

وی ابراز کرد: فکر ابتکاری و خلاقانه، امروز نیاز اصلی جامعه ما است نگاه به داخل و خودجوش‌کار کردن لازمه این روزهای کشور است.

سردار نظری با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد در همه شهرستان‌های استان کرمان همراه با کل کشور برگزار شد، تصریح کرد: در روز سیزدهم مردم با حضور چندصد هزار نفری در کرمان ثابت کردند همواره پای نظام و انقلاب و رهبری هستند و مردم با حضور خود آب سردی بر تنوری که دشمنان می‌خواستند برای اغتشاشات گرم نگه دارند، ریختند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه به تشریح برنامه‌های محرومیت زدایی، آبرسانی، اعزام گروه‌های جهادی، آزادسازی زندانیان و توزیع کمک‌های مومنانه که به مناسبت دهه مقاومت در استان کرمان انجام شد، پرداخت.

کد خبر ۵۶۷۴۳۷۶




یکی از خصوصیات حاج قاسم بن بست شکنی بود

منبع: مــهر
? یکی از خصوصیات حاج قاسم بن بست شکنی بود