یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در کرمان دستگیر شد

کرمان – فت فتو – فرمانده یگان امداد کرمان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب در عملیات ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ ابوالقاسم نصیری در تشریح این خبر افزود: در پی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده یگان امداد کرمان از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب در عملیات ماموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ ابوالقاسم نصیری در تشریح این خبر افزود: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی یکی از ارازل اوباش در شهر کرمان مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهم، در نهایت پس از هماهنگی با دستگاه قضایی این فرد شرور را که در سوابق خود مشارکت در نزاع دسته جمعی، شرارت و تخریب اموال عمومی را داشت و تحت تعقیب پلیس نیز بود را دستگیر کردند.

فرمانده یگان امداد شهرستان کرمان در پایان با اشاره به اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: پلیس در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه ایستاده و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.




یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در کرمان دستگیر شد

منبع: ایرنـا
? یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب در کرمان دستگیر شد