یخبندان شدید جاده‌های استان کرمان/ بازگشایی ۴۰ راه روستایی مسدود شده تا ظهر

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از هم اکنون تا صبح فردا دمای هوا به شدت افت می کند و احتمال یخ زدگی شدید از امروز در محورهای استان وجود دارد لذا با سرعت مطمئن حرکت و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند. حمزه روح الامینی […]

فت فتو/کرمان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: از هم اکنون تا صبح فردا دمای هوا به شدت افت می کند و احتمال یخ زدگی شدید از امروز در محورهای استان وجود دارد لذا با سرعت مطمئن حرکت و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

حمزه روح الامینی در گفت و گو با فت فتو، درباره وضعیت جاده های شمال استان کرمان اظهار کرد: با وجود بارش سنگین در ۲۵ گردنه شمال استان، با توجه به تیغ زنی و نمک پاشی های صورت گرفته همه محورهای اصلی باز و تردد در آنها جریان دارد.

او خطاب به رانندگان گفت: از هم اکنون تا صبح فردا دمای هوا به شدت افت می کند و احتمال یخ زدگی شدید از امروز در محورهای استان وجود دارد لذا با سرعت مطمئن حرکت و از سفرهای غیرضرور خودداری کنند.

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان با بیان این مطلب که رانندگان قبل از سفر با تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه ها مطلع شوند، اظهار کرد: سوخت کافی و لباس گرم همراه خود داشته باشید. امروز یکی از مشکلات، نداشتن سوخت کافی برخی خودروها بود.

او در ادامه درباره وضعیت راه های روستایی نیز گفت: حدود ۴۰ راه روستایی به علت بارش برف مسدود است که تا ظهر بازگشایی خواهند شد.
انتهای پیام




یخبندان شدید جاده‌های استان کرمان/ بازگشایی ۴۰ راه روستایی مسدود شده تا ظهر

منبع: ایـسنا
? یخبندان شدید جاده‌های استان کرمان/ بازگشایی ۴۰ راه روستایی مسدود شده تا ظهر