یحیی غدار: راه مقاومت را با الگو و منش سردار سلیمانی ادامه می‌دهیم

گروه استان‌ها- دبیرکل تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت گفت: تا آخرالزمان الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین سردار سلیمانی است و از ۹۰ کشور در سراسر جهان گردهم جمع شدیم تا راه مقاومت را با الگو و منش شهید سلیمانی ادامه دهیم. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، […]

گروه استان‌ها- دبیرکل تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت گفت: تا آخرالزمان الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین سردار سلیمانی است و از ۹۰ کشور در سراسر جهان گردهم جمع شدیم تا راه مقاومت را با الگو و منش شهید سلیمانی ادامه دهیم.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی غدار دبیرکل تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت با اشاره به اینکه امروز ۲۰ نفر از اعضای هیئت مدیره “تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت” به نمایندگی از همه در سراسر دنیا آمده‌ایم تا با جهان مرد مقاومت شهید سلیمانی تجدید پیمان کرده و روحمان را تبرک و سنت‌مان را تجدید کنیم.

وی با بیان اینکه ما از ۹۰ کشور در سراسر جهان گرد هم جمع شدیم تا راه مقاومت را با الگو و منش سردار سلیمانی ادامه دهیم گفت: امروز تنها نمایندگان ۲۰ کشور از جمعیت جهانی حامی مقاومت در گلزار شهدای کرمان حضور یافته پیدا کردند.

غدار با تاکید بر اینکه تا آخرالزمان الگوی جاودانه ما در حاکمیت مستضعفین سردار سلیمانی است بیان کرد: ای سرور ما از کشورهایمان آمده‌ایم و در پیشگاه تو ایستاده‌ایم و عزم و اراده ما را استوار کنی تا در راه مقاومت یا جان دهیم یا پیروز میدان شویم.

ادای احترام مسئولین پارلمان‌های کشورهای اسلامی به شهید سلیمانی + تصویر‌
جانشین فرمانده کل سپاه: داغ حاج قاسم برای مردم ایران زنده است‌/ پیگیری برای انتقام سخت ادامه دارد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر براتی مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی امت محمد(ص) و نایب‌ رئیس تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت نیز با اشاره به اهداف حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان در کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی اظهار داشت: جمع حاضر اعضای تجمع العربی و الاسلامی در حمایت از مقاومت هستند.

وی با اشاره اینکه امروز نمایندگانی از کشورهای مصر، آمریکا، استرالیا، مغرب، بحرین، نیجیریه، پاکستان و غیره در جمع ما حضور دارند گفت: این گروه به نیابت از چند هزار عضو و حزبی که عضو تجمع هستند برای زیارت مزار حاج قاسم به گرمان آمدند تا با این شهید بزرگوار به عنوان محور مقاومت در جهان تجدید عهده و پیمان کنند.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




یحیی غدار: راه مقاومت را با الگو و منش سردار سلیمانی ادامه می‌دهیم

منبع: تسنــیم
? یحیی غدار: راه مقاومت را با الگو و منش سردار سلیمانی ادامه می‌دهیم