یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد و باعث می‌شود که به کسی ظلم نکنیم. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمان […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد و باعث می‌شود که به کسی ظلم نکنیم.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های‌ نماز جمعه کرمان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید که به عمل نیک مبادرت کنید و عمل را جدی بگیرید؛ اعتقاد را و شعار را در صحنه عمل نشان دهید اگر عملی باشید، در جوار خدای تبارک و تعالی، در کنار مهمانان واقعی خدا همنشین خواهید شد.

وی در ادامه مباحث هفته‌های پیش در رابطه با تربیت انسان از نگاه قرآن گفت: در زندگی باید مرتب به یاد مرگ و قیامت باشیم، به یاد اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم وقتی از این دنیا رفتیم، با صحنه بسیار بزرگ قیامت مواجه می‌شویم.

امام جمعه کرمان افزود: در قیامت، در حالی حاضر می‌شویم که در این دادگاه بزرگ الهی هر عمل کوچک و بزرگ ثبت و ضبط شده است و تمامی افکار و اعمال جان گرفته‌اند و تجسم پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد و باعث می‌شود که به کسی ظلم نکنیم، حرف بی‌حساب نزنیم و خیلی مواظب هستیم چون می‌دانیم که می‌رویم و رسیدگی دقیق می‌شود و این یاد مرگ میل‌های شیطانی را در درونمان می‌میراند.

انتهای خبر/ کارگرزاده




یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد

منبع:آرمـان
? یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد