یاد سردار سلیمانی، سند آزادی و حل مشکلات ۷۸ مددجوی زندان های کرمان شد

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی جمعی از معاونین دادگستری در شب شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در زندان مرکزی کرمان مشکلات ۷۸ نفر از مددجویان را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد. یدالله موحد در جریان ملاقات چهره به چهره با تعدادی […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی جمعی از معاونین دادگستری در شب شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در زندان مرکزی کرمان مشکلات ۷۸ نفر از مددجویان را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

یدالله موحد در جریان ملاقات چهره به چهره با تعدادی از مددجویان زندان مرکزی کرمان افزود: دیدار با مددجویان زندان مرکزی کرمان در راستای برنامه های دهه مقاومت در دادگستری استان کرمان انجام شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می شود که با استفاده از تسهیلات ارفاقی و ساز و کارهای ارفاقی پیش بینی شده، نسبت به تخفیف مجازات و یا آزادی مددجویان واجد شرایط اقدام شود.

وی تاکید کرد:جلسات متناظر با این نشست در شهرستان ها و با ارتباط ویدئو کنفرانس با مرکز استان برگزار شده تا مشکلات مددجویان در شهرستان ها نیز برطرف گردد.

موحد یادآور شد: در استان کرمان در صدد تدوین لیستی از اسامی واجدان شرایط عفو به مناسبت دهه مقاومت هستیم که در صورت عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه آزاد خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تاکید بر اینکه در تمامی عرصه ها از روح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی استمداد می طلبیم، گفت: سردار سلیمانی تمام عمر با برکت خود را در راه جهاد و مبارزه با مظاهر بی عدالتی، جرم و فساد سپری کرد و در نهایت به دست شقی ترین انسان عصر حاضر کره زمین به فیض بزرگ شهادت نائل آمد.

موحد ادامه داد: امیدواریم که به برکت خون شهدا بتوانیم گره ای از مشکلات مددجویان زندان ها باز نماییم.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، این نشست با حضور معاون قضایی و مسئول گزینش و ارزیابی قضات، رئیس حفاظت واطلاعات دادگستری استان، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرمان، مدیرکل زندان ها، رییس بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله، معاونین دادستان، مدیرعامل ستاد دیه و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام 




یاد سردار سلیمانی، سند آزادی و حل مشکلات ۷۸ مددجوی زندان های کرمان شد

منبع: ایـسنا
? یاد سردار سلیمانی، سند آزادی و حل مشکلات ۷۸ مددجوی زندان های کرمان شد