یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی برگزار شد

یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی با حضور مسئولین محلی و قشر های مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر راین در کوچه شهیدان کمالی برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ در فضایی آکنده از معنویت یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی به همراه یاد بود مادرشهیدان  با حضور مسئولین محلی و قشرهای مختلف […]

یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی با حضور مسئولین محلی و قشر های مختلف مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر راین در کوچه شهیدان کمالی برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ در فضایی آکنده از معنویت یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی به همراه یاد بود مادرشهیدان  با حضور مسئولین محلی و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر راین در کوچه شهیدان کمالی برگزار شد.

در این یادواره حجت الاسلام علیدادی امام جمعه راین با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهداء کمتر شهادت نیست گفت:عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مدهون ازخود گذشتگی شهداء والامقام است. وی بر گسترش فرهنگ شهید وشهادت در جامعه تاکید کرد.

این مراسم همراه با چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان دراین مراسم نشانه عشق و علاقه آنان به آرمان های والای شهداء برگرفته است. 

انتهای ییام/ تاج الدینی 




یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی برگزار شد

منبع:آرمـان
? یادواره شهیدان احمد و محمود کمالی برگزار شد