یادواره شهدا به صورت متمرکز در کرمان

همزمان باهفته دفاع مقدس، یادواره شهدا به صورت متمرکز در استان کرمان برگزار می‌شود. به گزارش  فت فتو، فرمانده سپاه ثارلله استان در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبر نگاران گفت: امسال در قالب لشکر پیشکسوتان حاج قاسم در اقدامی جدید، ۵۰۰نفر از این افراد از سراسر استان با فرمانده حاج قاسم تجدیدبیعت می […]

همزمان باهفته دفاع مقدس، یادواره شهدا به صورت متمرکز در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش  فت فتو، فرمانده سپاه ثارلله استان در آستانه هفته دفاع مقدس در جمع خبر نگاران گفت: امسال در قالب لشکر پیشکسوتان حاج قاسم در اقدامی جدید، ۵۰۰نفر از این افراد از سراسر استان با فرمانده حاج قاسم تجدیدبیعت می کنند.

سردار معروفی افزود: برگزاری یادواره شهدا به صورت متمرکز و با مشارکت ۲۳شهرستان، اجرای برنامه جمعی با محوریت ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح و واگذاری واحدهای مسکن در شهرستان بردسیر و اجرای طرح یادواره خانگی شهدا از شاخص ترین برنامه های هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ثارلله استان در این‌ نشست با تاکید بر حفظ وحدت و تقویت روحیه امید و آرامش در جامعه افزود: این روحیه دفاع از انقلاب و ارزشها را از انقلاب و امام حسین و از شهدا آموختیم.

سردار معروفی افزود: فرهنگ رفع مشکلات و موانع از سر راه مردم، زاییده دفاع مقدس است و نقش خانواده ها در دفاع از دین و انقلاب و مردممان نقشی مهم و اثرگذار است و نباید از آن غافل شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای این ملت و این کشور به ارمغان آوردند و اتحاد و خودباوری رزمندگان اسلام در این دوران برای همیشه مقاومت را تثبیت کرد.

سردار معروفی گفت: با نگاهی به وصایای شهدا میتوان هنر دین، عاشورا، انقلاب و در نهایت هنر امام(ره) که همه را کنار هم جمع کردرا دید و این وصایا برگرفته از عاشوراست و ولایت باوری، مردمداری، برادری در رزم و ساده زیستی و شاه کلید همه این رفتارها اخلاص در عمل بود رمز پیروزی رزمندگان شد.

بگفته وی: امسال در هفته دفاع مقدس ” ۳۰شهریور تا ۷مهر” در کنار دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته، رزمایش کمکهای مومنانه  هم اجرا می شود.




یادواره شهدا به صورت متمرکز در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? یادواره شهدا به صورت متمرکز در کرمان