یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم

نذیر کرمان/کرمان همزمان با پنجمین‌ روز از هفته قوه قضائیه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد. محمدباقر اسلامی معاون دادگستری استان کرمان امروز پنجم تیرماه در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف ما در قبال کسانی که به […]

نذیر کرمان/کرمان همزمان با پنجمین‌ روز از هفته قوه قضائیه، یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان برگزار و بر الگوگیری از سیره شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید شد.

محمدباقر اسلامی معاون دادگستری استان کرمان امروز پنجم تیرماه در این مراسم اظهار کرد: یکی از وظایف ما در قبال کسانی که به آنها مدیون هستیم، این است که نگذاریم رنگ غربت بر چهره آنها بنشیند.

وی افزود: شهدا رهپویان راه درستی، صداقت، شجاعت و خدمتگزار بوده‌اند و  با استمداد از روح آنها می‌توان در مسیر صحیح حرکت کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: برای نخستین بار در استان مقرر شد که در هفته قوه قضائیه ضمن بزرگداشت یاد شهید بهشتی، یاد و خاطره سایر شهدای حادثه هفتم‌ تیرماه نیز گرامی داشته شود و امیدواریم این حرکت طی سال‌های آینده به صورت کشوری انجام شود.

وی بر الگوگیری از شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

همچنین رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در این مراسم گفت: سال ۱۳۶۰ به دلیل کوردلی‌های دشمنان، صدمات و حوادث غم‌انگیزی را شاهد بودیم که با درایت امام راحل، انقلاب از این پیچ دشوار عبور کرد و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، کشور همواره به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

انتهای پیام




یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم

منبع: ایـسنا
? یادواره شهدای وزارت راه و شهرسازی در کرمان/ لزوم الگوگیری از شهدا در خدمت به مردم