یادواره شهدای منطقه زرندوئیه زرند برگزار شد

یادواره ۵۷ شهید منطقه زرندوئیه زرند با حضور خانواده شهدائ وایثارگران در ، مسجد قمربنی هاشم علیه‌السلام این شهر برگزارگردید. به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج یادواره ۵۷ شهید  منطقه زرندوئیه زرند با حضور خانواده شهدائ وایثارگران در ، مسجد قمربنی هاشم علیه‌السلام  این شهر با حضور خانواده های معظم شهدا، […]

یادواره ۵۷ شهید منطقه زرندوئیه زرند با حضور خانواده شهدائ وایثارگران در ، مسجد قمربنی هاشم علیه‌السلام این شهر برگزارگردید.

به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج یادواره ۵۷ شهید  منطقه زرندوئیه زرند با حضور خانواده شهدائ وایثارگران در ، مسجد قمربنی هاشم علیه‌السلام  این شهر با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزارگردید.

در این مراسم کربلایی اباالفضل ایزدی راوی دفاع مقدس با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام گفت :شهدا شعار نيستند، سيره‌ي‌شان نيز نبايد در راستاي اعمال ِ شعاري ِ ما قرار بگيرد. گاهي گفتن‌ها و نوشتن‌ها تبديل مي‌شود به يك روزمره‌اي كه نه پيامي براي‌مان دارد نه عبرت و نه انگيزه‌اي!كه تنها از سر تكرار تن به عادت‌ش مي‌دهيم. بايد با بصيرت ِ غير شعاري به ادامه‌ي اين مسير بپردازيم تا پيام حقيقي شهدا را دريابيم.

وی  افزود : شهدايي كه در رسانه‌هاي ما، به وفور نام‌شان برده نمي‌شود و تنها هفته‌ي دفاع مقدس به گذري لحظه‌اي اكتفا مي‌شود، همين بس براي نشان دادن غربت ِ روز افزون كساني كه خون‌شان را براي استواري اين انقلاب داده‌اند و به كرات فراموش‌شان كرده‌ايم،باید راه و سبک و سیره زندگیشان را در برای خود چیاده کنیم .

راوی دفاع مقدس گفت :بدبختی ما آن زمان شروع شد که از شهید همت عکس بدن بی سر او را و ازشهید خرازی آستین خالی او را و از حاج قاسم سلیمانی سرود و کلیپ و عکس های او را به نسل جوان نشان دادیم نه سیره و روش و منش آنها را واگر می خواهیم در زندگی به جایی برسیم راهی را انتخاب کنیم که شهداء رفتند .

وی در ادامه به چند ویژگی شاخص شهدا از جمله خدا محوری اشاره کرد و گفت :طبق آیه ۱۴ سوره علق که خدا می فرماید ” الم یعلم آن الله یری”  شهدا در تمام لحظات خدا را شاهد و ناظر بر خود می دیدند و از هر گونه گناه پرهیز میکردند چون امام فرمود عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیدو شهدا این توصیه امام را عمل میکردند،توصیه امام به شهدا این بود که  دل بده بخدا ، دلدادگی کن ،خدا همه دلها را متوجه تو خواهد نمود ، ان تنصرالله ینصرکم ،دین خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد نمود  ،شهید همت همیشه می گفت من کان لله کان الله له

وشهید حاج حسین خرازی: هر چه می کشیم و هر چه سرمان می‌آید از نافرمانی خداست.

این مراسم با چند برنامه فرهنگی همراه بود

لازم به ذکر است یادواره شهدای منطقه پایین شهر به همت پایگاههای مقاومت شهید باهنرحوزه حضرت اباالفضل (علیه السلام ) سپاه زرند وپایگاه کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) حوزه بسیج خواهران زینبیه (سلام الله علیها) برگزارگردید.

 




یادواره شهدای منطقه زرندوئیه زرند برگزار شد

منبع: خــبرگزاری بســیج
? یادواره شهدای منطقه زرندوئیه زرند برگزار شد