یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شیراز با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان کوثر رودبارجنوب برگزار شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی رودبارجنوب با حضور خانواده شهدا، مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت […]

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و گرامیداشت شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شیراز با حضور جمعی از مسئولان در دبیرستان کوثر رودبارجنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی رودبارجنوب با حضور خانواده شهدا، مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، و جمعی از مسئولان محلی شهرستان در مدرسه شبانه روزی کوثر برگزار گردید.

 
در این یادواره عیسی فلاحی معاون متوسطه آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و مسئولین شهرستان،بیان کرد: فرا رسیدن ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را خدمت همگی تبریک عرض مینمایم.
 
وی اظهار کرد: یادواره شهدای دانش آموز معرفت شهدا، ایمان و اخلاص شهدا، امیدبه آینده و ولایت مداری شهدا را یاداوری می کند و شهید فهمیده با ایمان، ولایت مداری و امید به آینده نارنجک به خود بست و با آن قلب کوچک خود زیر تانک رفت و تانک دشمن را منهدم کرد.
 
عیسی فلاحی خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان وقتی دشمن با چادر و حجاب شما مشکل دارد بدانید چادر هم اسلحه ای است که اینبار به جای شهدا در دست شما دانش آموزان قرار گرفته است. میدان داری کنید و این اسلحه را با دقت حفظ کنید تا دشمن ناامید و زمینگیر شود.
 
در بخش دوم حجت الاسلام والمسلمین سررشته داریان در وصف شهیدان به مداحی پرداختند.
 
در ادامه میثاق نامه توسط دانش آموزان مدارس کوثر و حدیث قرائت گردید.
 
شایان ذکر است،در پایان از خانواده های شهدای دانش آموز،شهید علی خاوند، شهید جواد روهنده، شهید خدامراد خانه زر تجلیل شد. و پویش رفیق شهیدم توسط دانش آموزان اجرا گردید.


انتهای پیام/پ




یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد

منبع:آرمـان
? یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان رودبارجنوب برگزار شد