یادواره شهدای جرجافک زرند برگزارگردید

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای جرجافک شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول سیره شهدای کشوردر تکیه ابالفضل (علیه السلام ) این روستا برگزارگردید به گزارش فت فتواز کرمان: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای جرجافک شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول سیره شهدای کشور،خانواده […]

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای جرجافک شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول سیره شهدای کشوردر تکیه ابالفضل (علیه السلام ) این روستا برگزارگردید

به گزارش فت فتواز کرمان: به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای جرجافک شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول سیره شهدای کشور،خانواده شهداء درتکیه اباالفضل (علیه السلام ) برگزارگردید

دراین مراسم حجت الاسلام حسین جوشقانیان مسئول سیره شهدای کشوربا گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام گفت :همه حرف شهدای دریادواره این است که مردم برای رضای خدا یک قدم جلو بیائید .

وی افزود: عامل پیروزی های ما در عملیات های دوران دفاع مقدس، پشتوانه ی معنوی شهدا و رزمندگان ولایت مداری بود نه تاکتیک های نظامی.  

وی با خاطرنشان کردن این نکته که البته اینگونه برداشت نشود که تاکتیک های نظامی هیچ نقشی نداشته است تصریح کرد: شهدا و رزمندگان با ایمان خود و در جهت کسب رضایت خدا از این تاکتیک ها استفاده می کردند  و همین عامل باعث شد که شهدا و رزمندگان بسیاری از کارهایی را که انجام آنها از دید دشمن غیر ممکن بود جامه ی عمل بپوشاندند.

حجت الاسلام جوشقانیان یادآور شد : ما درس بزرگی که باید از شهدا یاد بگیریم این است که همیشه و در هر زمان پیرو و گوش به فرمان ولایت باشیم و اجازه ندهیم دشمن با شایعه پراکنی، بین مردم  و رهبر فاصله بیندازد و به اهداف شوم خود برسد.

وی حفاظت از آرمان‌های شهدا را مهمترین وظیفه دانست و ادامه داد: امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که قشر جوان به درستی با اهداف و آرمان‌های شهدا مأنوس شوند و خود را موظف بر حفظ این ارزش‌ها بدانند.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران راحت بدست نیامده است، گفت: لطف و عنایت خداوند، اراده ملت و رهبری حکیمانه امام (ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله بود.

مسئول سیره شهدای کشور: برای اینکه ارتباط بیشتری میان جوانان به عنوان سرمایه های اصلی این کشور با اهداف و آرمان‌های انقلاب و نزدیکی هر چه بیشتر با مسلک شهدا ایجاد شود توصیه می کنم وصیت نامه شهدا مطالعه شود. چرا که با مطالعه وصیت نامه شهدا و تامل در سیره، راه و اهداف شهدا به خواسته های آنها پی خواهیم برد و این چنین می توان راه آنها را تداوم داد

 




یادواره شهدای جرجافک زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? یادواره شهدای جرجافک زرند برگزارگردید