گلی که سرمربی مس رفسنجان را آزار داد

محمد ربیعی می‌گوید گلی که کلین‌شیت تیمش را خراب کرد، بسیار آزاردهنده بود. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به بازیکنان و مربی شهرخودرو خسته نباشید می‌گویم. شهرخودرو تیم خوبی است، در آخرین دیدارمان با این […]

محمد ربیعی می‌گوید گلی که کلین‌شیت تیمش را خراب کرد، بسیار آزاردهنده بود.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل شهرخودرو در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به بازیکنان و مربی شهرخودرو خسته نباشید می‌گویم. شهرخودرو تیم خوبی است، در آخرین دیدارمان با این تیم، نشان دادند که تیم خوبی دارند چرا که توانستند بازی را به وقت اضافه بکشانند. در اراک نیز از آلومینیوم مساوی گرفتند که نشان می‌داد در حال پیشرفت هستند.

وی افزود: امروز شهرخودرو بازی را در میانه میدان بهتر آغاز کرد و به ارسال توپ‌های بلند رو آورد اما با گذشت زمان توانستیم نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر از زمین خارج شویم، در نیمه دوم برنامه‌ریزی ما روی حملات سریع بود که در همان ابتدای نیمه دوم به دو گل دست یافتیم، حتی می‌توانستیم به تعداد گل‌های بیشتر برسیم که در ضربات پایانی بی دقتی کردیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: به هر حال سعی کردیم سایر بازیکنان را هم مثل جعفری و تیموری در جریان بازی قرار دهیم تا در ریتم بازی باقی بمانند. احساس می‌کنم بازیکنان پس از گل سوم بازی رو شل گرفتند، البته ریتم بازی‌سازی از انتهای زمین به دلیل شرایط بارندگی روی ادامه روند خوب ما تاثیر گذاشت. روی صحنه گل اول شهرخودرو نیز توپ از مقابل پای صوفیانی جدا شد. گل بدی دریافت کردیم که آزاردهنده بود. 

ربیعی اظهار کرد: امیدوارم مشهد همیشه در لیگ برتر تیم داشته باشد، جدا از اینکه در گرفتاری‌ها به مشهد و زیارت امام رضا می‌آییم، به بهانه فوتبال و دیدار با تیم‌های مشهدی نیز به زیارت می‌آییم.

انتهای پیام




گلی که سرمربی مس رفسنجان را آزار داد

منبع: ایـسنا
? گلی که سرمربی مس رفسنجان را آزار داد