گلزن مس کرمان: برابر پرسپولیس برای یک هدف می‌جنگیم

کرمان – فت فتو – وینگر گلزن مس کرمان گفت: سعی می‌کنم در بازی این هفته مقابل پرسپولیس تهران گل بزنم اما در تیم ما مهم نیست چه کسی گل می زند، همه ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم. امین کاظمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو […]

کرمان – فت فتو – وینگر گلزن مس کرمان گفت: سعی می‌کنم در بازی این هفته مقابل پرسپولیس تهران گل بزنم اما در تیم ما مهم نیست چه کسی گل می زند، همه ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می‌جنگیم.

امین کاظمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: مهم این است که بازیکنان ما تلاش و همکاری لازم را داشته باشند، نتیجه لازم را کسب و دل مردم کرمان را شاد کنیم.

وی اظهار داشت: مس کرمان چند هفته ای است که نتیجه نمی گرفت اما با همکاری باشگاه و کمک هواداران توانستیم سه امتیاز حساس را در بازی قبل مقابل نفت آبادان را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک کرمانی تیم فوتبال مس در خصوص اعتراضش به داوری بازی مس کرمان و نفت آبادان نیز گفت: در یک صحنه مرتکب خطا نشدم اما داور سوت زد که جزو اشتباه های داوری است و در مجموع داوری این بازی خوب بود.

کاظمیان ادامه داد: در این بازی طبق نظر کادر فنی پیش رفتیم و خواسته مربیان را مو به مو اجرا کردیم که در نهایت هم توانستیم ۲ بر صفر پیروز شویم و یک پله جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا دهیم.

به گزارش فت فتو تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۷ روز جمعه ۶ آبان ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس تهران می رود. این مسابقه در شرایطی برگزار می شود که نارنجی پوشان کرمان در رتبه سیزدهم و پرسپولیس صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند.

امین کاظمیان هافبک مس کرمان با سه گل زده، پس از یورگن لوکادیا و محمد عباس زاده ۶ گله، در رتبه سوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند.




گلزن مس کرمان: برابر پرسپولیس برای یک هدف می‌جنگیم

منبع: ایرنـا
? گلزن مس کرمان: برابر پرسپولیس برای یک هدف می‌جنگیم