گلزار شهدا و ورودی‌های شهر کرمان آماده‌سازی می شود

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، از آماده‌سازی گلزار شهدا در آستانۀ دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: با همکاری تمام نیروهای شهرداری در معاونت‌ها و مناطق، سعی کرده‌ایم شهر کرمان و به‌ویژه گلزار شهدا را برای میزبانی از مهمانان سردار سلیمانی آماده کنیم. محمود ایرانمنش، درخصوص اقداماتی که برای پذیرایی […]

فت فتو/کرمان سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، از آماده‌سازی گلزار شهدا در آستانۀ دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: با همکاری تمام نیروهای شهرداری در معاونت‌ها و مناطق، سعی کرده‌ایم شهر کرمان و به‌ویژه گلزار شهدا را برای میزبانی از مهمانان سردار سلیمانی آماده کنیم.

محمود ایرانمنش، درخصوص اقداماتی که برای پذیرایی هرچه بهتر از زائران در آستانۀ دومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی انجام شده، افزود: تمام ورودی‌های شهر با هماهنگی مناطق مختلف شهری بهسازی شده و رو به پایان است و اقداماتی ازجمله بهسازی پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی، روشنایی، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و تنظیف در ورودی‌های شهر انجام شده و المان‌های ویژه‌ای به همین مناسبت نصب خواهد شد.

وی با اشاره به پاک‌سازی و تنظیف مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)»، هرس درختان و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری و جدول‌های این مجموعه، خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی موجود در «پردیسان قائم(عج)» بهسازی شده‌ و در جاهایی که نیاز بوده سرویس‌های بهداشتی جدید احداث شده است.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، از ایجاد پیاده‌راه در ورودی‌های گلزار شهدا و به‌ویژه ورودی اصلی آن در امتداد خیابان «شهدا» (زریسف)، از مسجد «فروزی» تا میدان مسجد «صاحب‌الزمان(عج)» خبر داد و افزود: علاوه بر نصب تیرهای برق شکیل و مناسب در مسیر پیاده‌راه، در ورودی آن نیز استراحتگاه و مبلمان شهری نصب شده است.

ایرانمنش با اشاره به گل‌کاری گلزار شهدا، افزود: تمام دیوارها و مبلمان شهری گلزار شهدا رنگ‌آمیزی و احیا شده و پله‌های ورودی گلزار، بازسازی و نرده‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: در تمام خیابان‌های منتهی به «پردیسان قائم(عج)»، هرجا نیاز به بهسازی، آسفالت و جدول‌گذاری داشته، انجام شده است.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه یک پارکینگ جدید در ورودی «پردیسان قائم(عج)» ساخته شده و آمادۀ میزبانی از هموطنانی است که با خودروی شخصی به کرمان سفر می‌کنند، افزود: چون در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، طرح ترافیکی ویژه اجرا می‌شود و ورودی‌های پردیسان قائم احتمالا بسته می‌شوند، پیش‌بینی‌های لازم جهت سرویس‌دهی حمل‌ونقل زائران در مسیرهای طرح ترافیک صورت گرفته است.

ایرانمنش بیان کرد: خیابان و پارکینگ مجاور مزار شهدا نیز احیا و بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: غرفه‌های فروش محصولات غذایی و اقلام موردنیاز زائران که در گلزار قرار داشتند، به پارکینگ «کربلا» منتقل شده‌اند و آمادۀ خدمت‌دهی به زائران هستند.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان افزود: موکب‌های مردمی نیز جانمایی شده‌ و به‌زودی با نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در ورودی‌ها و گلزار شهدا مستقر می‌شوند.

ایرانمنش با اشاره به استقرار ایستگاه‌های راهنمای مسافر در ۱۰ نقطه از سطح شهر و در مسیرهای منتهی به گلزار شهدا، یادآور شد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، علاوه بر چاپ پوستر، نقشه‌های شهر کرمان و گلزار شهدا را تهیه کرده که در ایستگاه‌های راهنمای مسافر و برخی موکب‌ها در ورودی‌های شهر و مسیرهای منتهی به گلزار شهدا توزیع می‌شود.  

وی افزود: فضاهای تبلیغاتی سطح شهر نیز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در اختیار نیروهای مردمی و ارگان‌ها قرار داده شده است.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: درمجموع سعی کرده‌ایم با همکاری تمام نیروهای شهرداری در معاونت‌ها و مناطق، شهر کرمان و به‌ویژه گلزار شهدا را برای میزبانی از مهمانان سردار سلیمانی آماده کنیم.

انتهای پیام 




گلزار شهدا و ورودی‌های شهر کرمان آماده‌سازی می شود

منبع: ایـسنا
? گلزار شهدا و ورودی‌های شهر کرمان آماده‌سازی می شود