گلریزان کرمان برای آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار

جشن های گلریزان در استان کرمان ،برای آزادی۱۴۴ زندانی جرائم غیر عمد برپا می شود. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس کل دادگستری استان در  نشست هیات امنای ستاد دیه استان گفت هر چند آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد سخت و طاقت فرساست اما با همت و خیرخواهی خیران و انسانهای نوعدوست […]

جشن های گلریزان در استان کرمان ،برای آزادی۱۴۴ زندانی جرائم غیر عمد برپا می شود.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رئیس کل دادگستری استان در  نشست هیات امنای ستاد دیه استان گفت هر چند آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد سخت و طاقت فرساست اما با همت و خیرخواهی خیران و انسانهای نوعدوست این سختی به شیرینی و شادکامی خانواده های زندانیان تبدیل می شود .

موحد با قدر دانی از همه دست اندرکاران ستاد دیه استان و تلاش و همکاری رسانه ها در فرهنگ سازی مشارکت در آزادی زندانیان مالی و غیر عمد افزود برگزاری جشنهای گلریزان و حضور قشرهای مختلف مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باید در دستور کار ستاد دبه استان باشد .

مدیر عامل ستاد دیه استان هم  از آزادی ۲۹۱ زندانی مالی جرائم غیر عمد در سال جاری خبر دا د و افزود :برای آزادی این افراد بیش از ۱۹ میلیارد تومان با مشارکت خیران و تسهیلات بانکی پرداخت شده است .

موسوی قوام اعلام کرد: جشن های گلریزان در استان به منظور آزادی افراد زندانی باقیمانده  در شهر ستانها با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به وجود ۱۴۴ مددجو در زندان های استان کرمان  افزود: از این تعداد سه نفر دیه بدهکار هستند و ۷۳ نفر به علت چک برگشتی، ۶۱ نفر به علت ناتوانی در پرداخت مهریه و ۷ نفر به دلیل ناتوانایی در پرداخت نفقه در زندان به سر می برند.




گلریزان کرمان برای آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? گلریزان کرمان برای آزادی زندانیان بدهکار غیر بزهکار