گلبانگ انقلاب در مدارس رودبارجنوب نواخته شد

هم‌زمان با سراسر کشور مراسم نمادین زنگ انقلاب امروز در دبیرستان معاد و فاطمه الزهرا (س) حیدرآباد نواخته شد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “راه آرمان“؛ آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی ایران با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار رودبار جنوب، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز در مدرسه […]

هم‌زمان با سراسر کشور مراسم نمادین زنگ انقلاب امروز در دبیرستان معاد و فاطمه الزهرا (س) حیدرآباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری “راه آرمان“؛ آیین نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی ایران با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار رودبار جنوب، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین شهرستان صبح امروز در مدرسه معاد و فاطمه الزهرا (س) حیدرآباد برگزار شد.
 
زنگ انقلاب توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندار رودبارجنوب، مدیر آموزش وپرورش، فرمانده انتظامی و یکی از دانش‌آموزان نواخته شد.


 
در حاشیه این آیین انقلابی، مهدی بهرامی مدیر آموزش وپرورش رودبارجنوب ضمن تبریک دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: از برکات نظام اسلامی در رودبارجنوب این است در شهری که تعداد مدارس در دوران ستم‌شاهی به انگشتان دست هم نمی‌رسید امروز دو آموزش و پرورش مستقل و تعداد مدارس آموزشی بالغ بر ۴۱۰ مجتمع آموزشی می‌باشد.


 
وی افزود: امروز در دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان رودبارجنوب و جازموریان هم مدرسه داریم و شرایطی فراهم است که همه بتوانند به تحصیل پرداخته و باسواد شوند.

 
 در ادامه نیز برنامه‌های مختلفی از جمله، خواندن اشعار محلی به مناسبت دهه فجر، میثاق‌نامه و… برگزار شد.
 
گفتنی است، در محل دبیرستان معاد و فاطمه الزهرا (س) نمایشگاه صنایع دستی دانش‌آموزی نیز تشکیل شده بود که مسئولین ضمن بازدید از دانش‌آموزان تقدیر و تشکر کردند.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر




گلبانگ انقلاب در مدارس رودبارجنوب نواخته شد

منبع:آرمـان
? گلبانگ انقلاب در مدارس رودبارجنوب نواخته شد