گلایه نماینده جیرفت و عنبرآباد از عدم حضور مدیران کل در جنوب کرمان

فت فتو/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با گلایه از عدم حضور مدیران کل در جنوب کرمان گفت: وقتی نظارت میدانی نباشد کارها پیش نمی رود و در دو سال اخیر به جز دو سه نفر از مدیران کل، مدیری از مرکز استان در جنوب حضور نیافته است. ذبیح الله اعظمی امروز ۹ […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با گلایه از عدم حضور مدیران کل در جنوب کرمان گفت: وقتی نظارت میدانی نباشد کارها پیش نمی رود و در دو سال اخیر به جز دو سه نفر از مدیران کل، مدیری از مرکز استان در جنوب حضور نیافته است.

ذبیح الله اعظمی امروز ۹ مهرماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با انتقاد از عدم حضور مدیران کل استان در جنوب کرمان اظهار کرد: وقتی نظارت میدانی نباشد کارها پیش نمی رود و در دو سال اخیر به جز دو سه نفر از مدیران کل، مدیری از مرکز استان در جنوب حضور نیافته است.

وی افزود: استاندار و معاونینش بیشتر از مدیران کل در جنوب استان حضور یافته اند و سئوال این است چرا مدیران همراه استاندار نمی دوند؟ لذا وضعیت فضای کسب و کار استان کرمان به همین دلیل است.

اعظمی خواستار ارائه گزارش عملکرد مدیران کل استان به مجمع نمایندگان شد و بیان کرد: وقتی اداره ای برنامه ندارد، وضعیت همین است که می بینیم و وقتی تسهیلات به موقع و سریع در اختیار سرمایه گذار قرار نگیرد، سرمایه گذار از دست می رود.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: تلاش زیادی برای تصویب اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته و وقتی جذب نشود، زحمات هدر می رود.

وی از مدیران استان کرمان درخواست کرد موارد مهم، قابل لحاظ و کمک کننده در توسعه استان را برای برنامه هفتم توسعه را ارائه بدهند.

اعظمی با بیان اینکه فعال کردن معادن نقش مهمی در توسعه کسب و کار استان دارد، گفت: برخی در شهرک های صنعتی زمین می گیرند و آن فریز می کنند و کار انجام نمی شود لذا باید ضرب العجل تعیین و این زمین ها خلع ید شود.

انتهای پیام




گلایه نماینده جیرفت و عنبرآباد از عدم حضور مدیران کل در جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? گلایه نماینده جیرفت و عنبرآباد از عدم حضور مدیران کل در جنوب کرمان